nielen problémy záchranárom, ale poukázal aj na to, že firma Eurotel má vo svojom systéme slabé miesta.
V sobotu upozornil lekár Martin Balko na ďalší nedostatok systému firmy Eurotel, ktorú zákazník môže pocítiť na účte. Ako záchranár využíva volania z osobného mobilu na linku 155 na to, aby operatívne pri pacientoch v kritickom stave koordinoval prevoz na špecializované pracoviská, privolanie polície alebo hasičov bez toho, aby musel utekať od pacienta k sanitke, kde je vysielačka. Po 1. júli mu Eurotel účtoval volania na číslo 155 ako volania do pevnej siete a spoplatnil ich.
Hovorkyňa firmy Eurotel Marianna Črepová povedala: "Stalo sa, že niektoré núdzové volania sme zaúčtovali nesprávne. Týchto zákazníkov budeme osobne kontaktovať. Nie je ich veľa a nejde o veľké sumy. Nesprávne vykázané sumy zohľadníme vo faktúre za ďalší mesiac."
Podľa nej systém chyby, ktoré urobí, dokáže sám vykázať. V takom prípade Eurotel vraj vždy kontaktuje zákazníka. "Nedá sa to však riešiť okamžite," povedala Črepová, a preto sa stáva, že zákazník príde s reklamáciou skôr, ako ho o chybe upovedomí firma. Na otázku, či zákazníci, ktorí nedostávajú podrobné výpisy, môžu mať istotu, že ich hovory sú účtované podľa dohody, hovorkyňa Eurotelu odpovedala: "Ešte sa nestalo, že by zákazník poukázal na chybu, na ktorú systém sám neprišiel."
Podľa správy TASR po odoslaní SMS počet volaní v sieti Eurotel stúpol o 40 percent. V niektorých médiách sa objavili aj úvahy, že SMS odoslal priamo Eurotel v snahe zvýšiť počet volaní, ktoré nakoniec zákazníkom naúčtuje. Črepová povedala: "Je to absurdné, veď pre Eurotel ide o stratu."
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.