ako neoprávnenú. "Jedna zákazníčka s ťažkým zdravotným postihnutí požiadala pracovníčku pri jednej z priehradok, či by ju neuprednostnila. To nepáčilo jednej panej čakajúcej v rade a podala písomnú sťažnosť. Oplatí sa vyjsť v ústrety ľuďom, keď vás iný kritizuje za to, že chcete byť ľudský?," čuduje sa námestník rožňavskej poštovej prevádzky Peter Štiglitz. Na poštách sa však stáva aj to, že pracovníčka za prepážkou kvôli vypisovaniu rôznych sprievodných tlačív, hoci súvisia s jej prácou, zákazníka ignoruje a nechá ho čakať. "Naša pracovníčka musí prerušiť prácu a obslúžiť zákazníka. Vždy musia naši zamestnanci vystupovať voči klientom slušne, aj keď má náš pracovník pravdu," hovorí P. Štiglitz. Podľa jeho slov sa Slovenská pošta snaží poskytovať komplexné služby. Lenže pri práci s ľuďmi je to niekedy ťažké. "Minule som na vlastné oči videl, že pri peňažnej priehradke stálo asi desať ľudí a pri troch ďalších nikto. Pritom poskytujeme združené služby a občania si môžu vybaviť svoje záležitosti aj pri iných okienkach. Potom sú nervózni, že musia čakať. V bankách však takí netrpezliví nie sú. V hociktorej peňažnej inštitúcii trvá vybavenie klienta najmenej päť minút," dodáva P. Štiglitz.
Autor: pk
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.