organizujúcej cestovnej kancelárií Golden Royal Travel. Rekreanti si zaplatili 12-dňový letecký pobyt v trojhviezdičkovom hoteli Mediteran, pričom boli značne nespokojní.
"V hoteli nám netiekla pitná voda. Museli sme si preto chodiť kupovať fľašky minerálky do obchodu. Taktiež sme mali výpadky elektriny, takže večer sme chodili po tme. Z vody, ktorá tiekla na etapy, zrejme deti dostali aj nejakú virózu. Lekár, ktorý ich liečil zobral 200 mariek za jednu infúziu. Pritom povedal, aby po dokvapkaní fľaše dieťaťu matka sama vybrala ihlu. Teraz s ním chodí po lekároch," povedala nám jedna z nespokojných klientiek spomínanej CK.
Ďalší klient skúmal prečo nejde voda: "Najprv mi v hoteli povedali, že voda nejde kvôli búrke, ktorá tam vraj bola tri dni pred našim príchodom, potom nás zase balamutili, že tam vlastne tri mesiace nepršalo. Mimochodom na druhom a treťom poschodí hotela voda nešla vôbec." Najväčším sklamaním pre rekreantov však bolo more. "Z hotela vypúšťali splašky, bolo to hrozné keď ste plávali a vedľa vás plávalo čosi, no viete si predstaviť čo..."
K uvedeným vyjadreniam sme si vyžiadali stanovisko majiteľa CK Golden Royal Travelu Ľudovíta Mátého.
"Cez hlavnú sezónu sa v Bečiči stretlo o 120 percent viac ľudí ako vlani, čo sme nemohli predpokladať. V Bečiči je krátky plážový úsek, a chodia tam aj domáci z celého Srbska. Pri takomto množstve ľudí žiadna CK nemôže zodpovedať za to, čo sa v mori objaví - čo tam pláva."
K obmedzovaniu dodávok vody uviedol: "Bohužiaľ vyskytla sa tma havária, pričom to bolo v dennej tlači. Následne vypadol prúd a tým pádom sa inštaloval rezervný zdroj, ale nejakým spôsobom tiež vypadli aj čerpadlá na vodu. Na privítacom kokteily boli klienti informovaní o regulácii, ktorá bola od 13. do 19. hodiny. Večer sa každý mohol sprchovať."
Viaceré deti dostali virózu údajne z hotelovej stravy varenej z nepitenej vody. "Moje dcéry tam pracujú tri mesiace. Asi by mali zomrieť a jedia tam tú istú stravu."
Jednému dieťaťu, ktoré ochorelo, mal lekár napichnúť infúziu za 200 mariek, pričom matke povedal, nech ju po užití vytiahne sama: "Ide o doktora Tomiča, s ktorým spolupracujeme už päť rokov. Je to jeden z najlepších lekárov, ktorým Čierna hora disponuje. Je to špičkový odborník, ktorý pomohol stovkám slovenským klientom."
Čo bude s reklamáciou zájazdu? "Sme povinný prijať každú reklamáciu, potom ako ich zozbierame, podáme ju ďalej hotelu, ktorý je v Bečiči. My sme hovorili s jeho majiteľom, no on nám povedal, že za to nemôže ani hotel. No my s ním budeme hľadať riešenia akým spôsobom hotel môže poskytnúť finančné prostriedky pre našich klientov, pravda pokiaľ to bude možné."
Teda ľudia dostanú náhradu škody? "Cestujem do Čiernej hory 11. septembra a preberiem s našimi partnermi možnosti odškodnenia."
Na záver dodávame, že menovaná CK pôsobí na trhu šesť rokov, a nezaznamenala väčšie reklamácie.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.