motor Seat s mechanickým vstrekovaním vymeniť za nový. Napriek enormnej snahe mechanikov i jeho samotného sa to zatiaľ nepodarilo zrealizovať. Pred siedmym podujatím majstrovstiev Európy sa už zdalo, že pretekár Pneu sportu Matador na žitavanskej trati predsa len nastúpi s novou technikou, avšak premiéru museli odložiť. Na príprave novej buginy je podľa Igorových slov ešte veľa práce či už s prispôsobením nového sania, spojky, prevodovky a končiac montážou snímačov. "Veľmi som chcel s novou buginou štartovať na veľkej Európe aby som ju mohol otestovať, lebo na podujatiach kde mi ide o body si to nemôžem dovoliť. Žiaľ, nepodarilo sa," cítiť trocha sklamanie v hlase I. Vlasatého. Do Žitavan teda prišiel s osvedčeným motorom a cieľom pokúsiť sa prebojovať A-finále. Po úspechu na Zóne v Dobřanoch sa cítil v pohode a dobrej konkurencii si trúfal na umiestnenie do desiateho miesta. Nakoniec sa tak nestalo, lebo všetko mu skomplikovala druhá kvalifikačná jazda, v ktorej skončil druhý, avšak na pokyn traťových komisárov bol v tejto jazde diskvalifikovaný. "V ľavotočivej zákrute pred cieľom odpadlo Kalenskému zadné koleso a prekážal na trati. Traťoví komisári vyvesili žltú vlajku, ale ja spoločne s Nemečkom sme už boli dávno za Kalenského buginou, takže sme nemohli predbiehať na žltú vlajku. Napriek tomu sme boli obaja diskvalifikovaní. Práve táto diskvalifikácia mi zahatala cestu do A-finále. Z prvého radu som štartoval v B-finále, ale nedokázal som sa dostatočne koncetrovať na jazdu a v jednej zo zákrut som urobil hodiny a stratil šancu na boj o A-finále," povedal I. Vlasatý. Za celkové trináste miesto získal prvé štyri body, ktoré ho zaradili do tretej desiatky majstrovstiev Európy.
Autor: glo
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.