Korzár logo Korzár

Ozveny I. Rallye Váh Dunaj

Po piatkovom dopoludňajšom shakedowne (posledná možnosť pre posádky, aby na určenom úseku doladili svoju techniku), ktorý organizátori sústredili do

okolia obce Bajč, odštartuje v sobotu o 8.00 h II. ročník Rally Hurbanovo Carion Unicoop, ktorý sa zaratúva do majstrovstiev Slovenska (koeficient 2) a Pohára Slovenskej republiky. Na štarte podľa všetkého nebudú chýbať viaceré zaujímavé mená zo Slovenska, Česka, Maďarska či Poľska a my sme ešte pred štartom tohoto podujatia dali slovo niektorým aktérom, ktorí štartovali či odštartujú aj tohoto roku.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tibor Cserhalmi (pilot Mimexu Motorsport, N4, Subaru Impreza): "Vlani sme práve tieto preteky nedokončili kvôli zlomenému držiaku motora, ale veríme, že tento rok sa nám športové šťastie neobráti chrbtom. Konkurencia tu bude naozaj zaujímavá, ale v prvom rade treba dôjsť do cieľa. Ešte stále nemáme stopercentne v poriadku prevodovku, ktorá sa nám rozsypala na rakúskom rallyšprinte, avšak nádej ešte žije."

SkryťVypnúť reklamu

Rado Bujdoš (pilot Styllexu Tuning Kovoinvest, A8, Ford escort Cosworth): "Našej posádke to vlani na tejto súťaži nevyšlo. Pekne rozbehnuté preteky, keď sme boli po druhej rýchlostnej skúške tretí v enkách, strihla poloos. Nedávno na košickej rely sme mali opäť problémy s riadením, akosi nám tohoto roku šťastie nepraje. Bol by som veľmi rád, keby sa ním s Ľubom Šlávkom podarilo dôjsť v Hurbanove do cieľa, pretože v doterajších pretekoch sme mali viac smoly ako radosti. Verím, že tentoraz nám pani Šťastena neukáže dlhý nos, hoci nemám pocit, že by sme v príprave niečo podcenili. Veríme, že tentoraz uspejeme, na vlaňajšie Hurbanovo máme napriek našej smole len tie najlepšie spomienky."

Karol Bodnár (co-pilot Capricorn Rally Teamu, N4, Mitsubishi Lancer Evo 4): "Minulého roku sa nám v Hurbanove podarilo napriek penalizácii vyhrať s peugeotom našu triedu N3, pričom preteky samotné boli veľmi zaujímavé, iné ako ostatné, najmä čo sa týkalo povrchu. Organizačne boli veľmi dobre zvládnuté a diváci tvorili perfektnú a priateľskú kulisu. Tohto roku ideme na myšiakovi, takže tie ostré uhly okolo viníc a zatvaráky na piesku budú pre nás komplikovanejšie ako pre konkurenciu jazdiacu na vozoch, ktoré môžu použiť aj techniku auta na krátke zatvorenie do sklzu už pred diagonálou zákruty. Ideálny rozmer šotolinových pneumatík pre naše auto je žiaľ nerealizovateľný, ale vďaka pomoci a odborným skúsenostiam Mikony sa k pneumatikám najbližším k nášmu rozmeru dostaneme, aj keď na poslednú chvíľubez možnosti ich otestovania. Úloha najhorúcejšieho favorita v N4 Tibora Cserhalmiho je ale určite veľkou motiváciou pre všetkých, ktorí "mu to budú chcieť ukázať", verím, že sa nebudeme len prizerať, ale že napriek technickému handicapu sa popasujeme s konkurenciou až do konca."

SkryťVypnúť reklamu

Petr Řihák (vlani s bratom Pavlom na Mitsubishi Lancer Evo 3 skončili na piatom mieste absolútne): "Žiaľ, hoci sa nám tieto preteky naozaj páčili, tohto roku na nich neodštartujeme. Všetko je to totiž o peniazoch. Vlani sa nám jazdilo výborne, i keď potom to už bolo dosť rozbité. Vlaňajšia Evo-trojka skončila vo Švédsku a my ideme tohoto roku cestou prenájmu od Gassnera či Jandíka. Tohto roku vlastne nejazdíme ani podujatia doma, ale v Rakúsku…"

Peter Gavlák (pilot Motorsportu Racing Team Žilina): "K hurbanovskej súťaži môžem povedať asi toľko, že Rallye Hurbanovo sú vzhľadom na piesočnaté trate veľmi špecifickým podujatím. Je však otázne či nespevnený povrch bude vyhovovať hlavne vozidlám s vyšším štartovým číslom, ktoré sa

SkryťVypnúť reklamu

v rýchlostných skúškach doslovne brodia vo vyjazdených koľajách po silných vozoch.

Minulý ročník bol celkom dobre pripravený a prajem organizátorom veľa

úspechu aj v tomto ročníku. Pretekárom zasa dobré počasie a fanúšikom rallye

pekný športový zážitok. A teším sa, pochopiteľne, na ďalší ročník, na ktorom ,dúfam, už chýbať

nebudeme. Na nedávnej barumke sme totiž mali technické problémy s autom a tie v súčasnosti ešte stále riešime."

Autor: lukas

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Motoristi späť za volantom. Riziko nehôd opäť rastie.
  2. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody
  3. Tvorivé háčkovanie aj 30 otázok pre Hanu Gregorovú
  4. Budúci lesníci opäť v teréne: S LESY SR vysadia les novej generá
  5. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  6. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  7. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  8. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 103 914
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 21 942
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 11 758
  4. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 6 883
  5. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 5 734
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 5 570
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 4 878
  8. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska 4 530
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu