Steel Košice, ktorá je najväčším výrobcom plochých valcovaných výrobkov v strednej Európe. Na stredoeurópsky trh dodáva z ročnej produkcie 3,5 milióna ton surovej ocele takmer 40 percent. Ako uviedol hovorca Jozef Marko, expozícia U.S. Steel Košice je umiestnená v samostatnom pavilóne, na ploche 250 metrov štvorcových.
Stretnutie v Brne sa stalo aj príležitosťou na oboznámenie zákazníkov so zmenami, ktoré boli realizované v obchodnej stratégii U.S. Steel Košice.
"Cieľom našej spoločnosti je skvalitniť zákaznícky servis prostredníctvom otvorenej komunikácie. Kvôli dosiahnutiu tohoto cieľa sme realizovali viacero organizačných zmien. V priebehu šiestich mesiacov vzrástli naše priame dodávky konečným užívateľom, bez sprostredkovateľov na 80 percent z celkového objemu. Len pre porovnanie, v závere minulého roka predstavoval tento podiel 62 percent a v roku 1999 to bolo iba 52 percent. To znamená, že dnes predávame priamo konečným užívateľom a zákazníkom," hovorí viceprezident pre marketing a predaj James P. Bouchard. "Reakcie zákazníkov na tieto zmeny sú veľmi pozitívne.
U.S. Steel Košice predstavuje na 43. ročníku Medzinárodného strojárskeho veľtrhu v Brne za tepla a za studena valcované plechy, rúry a radiátory.
Autor: kla
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.