nedobrovoľne predĺžil pobyt v Bulharsku o dva dni. Starosti mali aj tí, ktorí do Bulharska ešte len odchádzali, pretože aj odchod sa posunul o dva dni. Zdá sa ale, že problémy súvisiace s touto cestovkou ani zďaleka nekončia.
Klienti, ktorí sa chceli včera informovať, či a kedy dostanú od cestovnej kancelárie náhradu škody alebo trebárs len si objednať nový zájazd, odišli s dlhým nosom. Dvere cestovky ostali zatvorené bez vysvetlenia situácie a oznámenia, kde a kedy možno zástupcov Prominentu zastihnúť. Všetky telefóny sú odpojené z prevádzky. My sme včera dopoludnia pred dverami cestovnej kancelárie na Mlynskej ulici zastihli len jedného z obchodných partnerov, ktorý, ako nám povedal, prišiel kvôli už dohodnutej zmluve. Rokovať s ním nemal kto a ako poznamenal, už z toho asi nič nebude. Pokúšali sme sa zohnať riaditeľa a spolumajiteľa Ing. Pavla Tormu, žiaľ, bezvýsledne.
Že cestovka má problémy, to naznačovali už udalosti zo začiatku septembra, kedy došlo k situácii súvisiacej s pobytom v Bulharsku. Vtedy nám Pavol Torma pre vysvetlenie uviedol, že k omeškaniu došlo kvôli tomu, lebo leteckému prepravcovi nezaplatili načas, ale vraj už malo byť po probléme. Po tomto možno, ale ako sme sa z prostredia cestovných kancelárií dozvedeli, CK Prominent má resty aj voči iným dopravcom, províznym predajcom či majiteľom rekreačných zariadení v zahraničí. Zamestnanci CK Prominent sa údajne "hodili na maródku".
O situáciu v CK Prominent sme sa zaujímali o to viac, že podľa pútačov na oknách organizovali zájazd na Chalkidiki v týchto dňoch. Majú klientov v zahraničí, nie je ohrozený ich návrat? To sme sa nemali od koho dozvedieť, keďže na dverách nie je oznam, na koho sa kontaktovať. Je normálne, aby sa dvere cestovnej kancelárie len tak zatvorili bez odkazu zákazníkom, o čo vlastne ide? Otázku sme položili prezidentovi Slovenskej asociácie cestovných kancelárií Ing. Júliusovi Cmorejovi. "V princípe sa má postupovať tak, že sa nechá oznam, na koho sa obrátiť. CK Prominent je členom našej asociácie, ale my nemôžeme niesť zodpovednosť za komerčné aktivity našich členov. Pokiaľ majú klienti nejaké sťažnosti, môžu sa obrátiť aj na nás. My však môžeme vo vzťahu k cestovným kanceláriám pristúpiť len ku ich vylúčeniu z asociácie, čím prídu o niektoré výhody. Ak majú klienti problém, môžu sa obrátiť na SOI alebo si svoje nároky vymáhať súdnou cestou."
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.