získala kontrolu francúzska firma Eurovia, sa dotkla aj závodu v Michalovciach. "V dôsledku reštrukturalizácie sme od začiatku roka znížili počet zamestnancov asi o štyridsať. Vo väčšine prípadov išlo o neproduktívne sily", uviedol pre náš denník Ing. Pavol Németh, riaditeľ Cestných stavieb, závod Michalovce a pokračoval: "V súčasnosti u nás pracuje 146 zamestnancov, v najbližšom čase sa tento počet ešte zníži, pretože desiatim pracovníkom sa končia pracovné zmluvy na dobu určitú. Ďalšie výrazné znižovanie počtu zamestnancov už v tomto roku neplánujeme". Prepúšťanie neprebiehalo len v Michalovciach, ale tiež v ďalších dvoch závodoch Cestných stavieb v Košiciach a Prešove. Z celkového počtu tisíc pracovníkov, ktorých Cestné stavby zamestnávali na začiatku roka 2000, zostane v dôsledku reštrukturalizácie pracovať len sedemsto.
Cestné stavby, a. s. vykážu podľa vyjadrenia svojho generálneho riaditeľa Jozefa Lucu, v tomto roku stratu desať miliónov korún. Hospodárenie v michalovskom závode by malo byť podľa slov Ing. P. Németha vyrovnané. "Situácia v michalovskom závode je stabilizovaná a zodpovedá prebiehajúcej reštrukturalizácii. V týchto dňoch sme dokončili stavebné práve na skládke TKO v Žabanoch pri Michalovciach, subdodávkami sa podieľame na stavbe diaľničného privádzača Červený rak v Košiciach. Okrem toho sa náš závod podieľa na výstavbe skládky TKO v Ľubici, či mosta v Telgárte", doplnil riaditeľ závodu v Michalovciach.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.