Medzičasom prebehla zmena linkového vedenia, spoje sa po viacerých petičných protestoch ako - tak upravili k spokojnosti obyvateľov mesta. Obmena k lepšiemu si však zrejme nevyžaduje len technické úpravy, ale aj väčší dôraz v oblasti ľudského prístupu zamestnancov DPMK.
"Je neskutočné, čo sa v doprave deje. Pred pár dňami som sa chcel dopraviť z Myslavy domov na Terasu k zimnému štadiónu. Čakal som teda na zastávke spoločne s asi ôsmymi ďaľšími cestujúcimi. Bolo už dosť neskoro, no napriek tomu som dúfal, že sa so spojom idúcim o 22.09 dostanem domov. Trolejbus skutočne prišiel, no to čo sa stalo následne ma zarazilo," posťažovalo sa nám Martin Lukáč. Do autobusu sa mu totiž podobne ako ostatným čakajúcim na zastávke nastúpiť nepodarilo.
"Šofér zastavil na zastávke, otvoril predné dvere na asi tri sekundy, hneď ich zavrel a odišiel preč. Nevedeli sme čo sa deje, veď mestská hromadná doprava má predsa slúžiť ľuďom. Podotýkam, že nik na zastávke nebol pod parou, nejednalo sa o žiadnu výtržnosť. Napísal som preto sťažnosť na Dopravný podnik, no neviem, či sa ňou budú skutočne zaoberať," uzavrel M. Lukáč.
Správanie vodiča trolejbusu považujú cestujúci za neohľaduplnosť. Museli totiž čakať na ďaľší spoj, pričom mali šťastie, že im v neskorých hodinách ešte niečo išlo. A ako sa k problému postaví dopravný podnik?
"Zatiaľ nemôžem zaujať komplexné stanovisko, nakoľko túto sťažnosť momentálne prešetrujeme. Neviem k čomu tam došlo, či nebol niekto opitý, prípadne nerobil problémy. Porozprávame sa s vodičom a uvidíme. Práve on musí vedieť relevantne posúdiť konkrétnu situáciu. Máme na to 14 dní, no predpokladám, že sťažnosť prešetríme skôr," reagoval riaditeľ DPMK Igor Reiprich.
Autor: krs
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.