pošta už prijala viaceré opatrenia na minimalizovanie rizika svojich zamestnancov i klientov. K istým preventívnym opatreniam pristúpili aj kuriérske spoločnosti operujúce v Podtatranskom regióne.
Ako pre Tatranský denník uviedol konateľ spoločnosti Ten Expres Ing. Štefan Hrebík, zamestnanci firmy dostali pokyn na dôslednejšiu kontrolu prepravovaných zásielok. "V prípade, že náš zamestnanec podozrivú zásielku objaví, informuje o tom svojho nadriadeného, vedúceho strediska a ten posunie informáciu ďalej na vedúceho prevádzky a ten následne na vedenie spoločnosti," hovorí Š. Hrebík. Ako dodal, všetko závisí od individuálneho prístupu jednotlivých zamestnancov. Nevylúčil tiež možnosť, že podozrivá zásielka sa môže objaviť aj v sieti Ten Expres-u.
"Zásielky zo zahraničia k nám prúdia cez špedičné firmy. Zatiaľ sme však žiaden podozrivý balík, či list nezaznamenali," zdôraznil konateľ spoločnosti. Podobné opatrenia zaviedli aj v kuriérskej spoločnosti DHL. Keďže ide o zahraničnú spoločnosť s vlastnou distribučnou sieťou, zásielka je kontrolovaná už samotnom podávaní odosielateľom. "Pozrieme sa dovnútra a pri zistení, že je všetko v poriadku, zásielku označíme nálepkou, že ide o prekontrolovaný balík," uviedol nemenovaný pracovník kuriérskej firmy DHL. V prípade najmenšieho podozrenia, že by mohlo ísť o nebezpečnú zásielku, je táto okamžite stopnutá. Náš zdroj tiež upresnil, že pokiaľ ide o DHL, riziko možného výskytu podozrivých balíkov, či listov je minimálne, pretože už pri vstupe dochádza k dôkladnej kontrole prepravovaného tovaru.
Autor: olo
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.