Korzár logo Korzár

Odznelo pred štartom...

Tibor Cserhalmi, jazdec, Škoda Octávia WRC: "Na novou aute som toho zatiaľ veľa neodjazdil, snáď 15 alebo 30 kilometrov, a to sa nedá povedať, že som

ho testoval. V prvom rade sa ho budem snažiť udržať na ceste. Našim cieľom je hlavne dôjsť do cieľa."

Emil Horniaček spolujazdec, Toyota Corolla WRC: "Mojím snom je konečne vyhrať Tatry a verím, že sa nám to s Januszom podarí. Naša taktika je jasná - plyn na podlahe."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Petr Gross spolujazdec, Subaru Impreza WRC: "Na tomto podujatí ideme vo farbách Matadoru a zatiaľ neviem povedať, či naša spolupráca bude pokračovať aj na budúci rok. Počas týždňa sme mali problémy s doručením prevodovky z Anglicka. Prišla vo štvrtok a nemali sme čas auto ani otestovať. To bude asi naším najväčším súperom."

SkryťVypnúť reklamu

Ivan Lukáč jazdec, Škoda Felícia A5: "Tohtoročné Tatry sú nielen o technike, ale aj počasí. Na to, aby sme získali majstrovský titul v našej triede potrebujeme skončiť do 3. miesta. Na posledných dvoch podujatiach v Hurbanove a Bratislave sme nedošli pre technické problémy. Nechcem dopredu nič hovoriť, pretože všetko bude záležať nielen od nás dvoch v aute, ale aj techniky, na ktorú nemáme v prípade posledných súťaží najpríjemnejšie spomienky."

Peter Haluška jazdec, Suzuki Swift N1: "O našom postavení v triede a obhajobe vlaňajšieho titulu je rozhodnuté, avšak chceme zabojovať v Slovenskom pohári, kde by sme si chceli udržať 3. priečku. Vzhľadom na to musíme zvoliť aj taktiku počas oboch súťažných dní."

...po prvej ereske

SkryťVypnúť reklamu

Janusz Kulig jazdec, Toyota Corolla WRC: "Prvú rýchlostnú skúšku sme išli v pohode, s pneumatikami sme nemali problémy, asfalt je studený a na rýchlych úsekoch to šmýka."

Václav Pech jazdec, Toyota Corolla WRC: "Obuli sme tie najmäkšie micheliny ako väčšina a uvidíme po prvých troch ereskách uvidíme aká bude teplota, podľa toho sa zariadime. S dosiahnutým časom som spokojný, neurobil som žiadnu chybu a zaostal som za Januszom o päť sekúnd. Na druhej strane Hrdinkovi sme zase niečo naložili my."

Tomáš Hrdinka jazdec, Subaru Impreza WRC: "Včera sme vôbec netestovali, pretože sme mali problémy s diferenciálmi, prevodovka bola na repase. Až teraz zisťujeme, ako sa nám auto funguje. Neviem prečo, ale máme nastavený šotolinový program a s ním sa vôbec nedá jazdiť. Auto si robí čo chce, asi budeme musieť odstúpiť."

SkryťVypnúť reklamu

Peter Gavlák jazdec, VW Polo A5: "Som šťastný, že sme

došli prvú rýchlostnú skúšku a verím, že sa uvidíme v cieli etapy a v cieli pretekov."

Jiří Hendrich jazdec Subaru Impreza N4: "Momentálne počasie nám príliš nevyhovuje, báli sme sa, či ráno naštartujeme auto. Čo sa týka rýchlostných skúšok, trošku som sklamaný. Očakával som, že budú viac technické, ale možno je to len môj subjektívny názor a v ďalšom priebehu ho zmením. Auto zatiaľ poslúcha, na rozdiel od Bratislavy, kde nám odišla prevodovka."

Tibor Cserhalmi: "Obuli sme správne a medzikus medzi volantom a sedadlom začína pasovať. Zatiaľ som spokojný, hoci nám nevyšiel štart, pretože nám zdochol motor. Tridsaťkrát som si to nacvičoval a na tridsiaty prvý som to nezvládol."

Ivan Lukáč: "Voľba pneumatík bola vabankom, pretože pri Púchove sú cesty suché a uvidíme čo nás čaká na ďalších ereskách. Nechceli sme ísť na slikoch, zvolili sme intermedie. Na začiatku sme išli viac-menej na istotu, v triede sme dosiahli druhý čas za Jánom Hudákom."

Igor Babík jazdec, Mitsubishi Carisma Evo 5 N4: "snažil som sa auto rozhodiť a zákrutu prejsť bokom, avšak na šmykľavom asfalte a mäkších gumách sa auto správalo inak. Trafili sme obrubník a vyleteli mimo trať. S poškodenou poloosou sa už nedalo pokračovať, a tak sme sa ani nestačili spotiť, a už sme balili veci a odchádzali domov."

...v prvom servise

Vladimír Bánoci spolujazdec, Škoda Octávia WRC: "Na tretej rýchlostnej skúške sme na rýchlej šotoline ťukli do kameňa, a do cieľa eresky sme prišli s dvoma defektmi. Mechanici dávajú všetko do poriadku a ideme ďalej."

Milan Liška jazdec, Mitsubishi Lancer Evo 6 N4: "Pre mňa sú tieto rýchlostné skúšky veľmi náročné, ale krásne a my dúfame, že vydrží aj počasie. Do druhej rundy prezúvame pneumatiky, dávame tvrdšiu zmes a uvidíme, ako budú komunikovať s asfaltom. Išiel som po prvý raz na najmäkších slikoch od Pirelli a bol z nich na mäkko."

Ján Hudák jazdec, Škoda Favorit 136 L/A A5: "Na prvej sme aj my troška šmýkali, avšak ďalšie dve sa už išli lepšie. S časmi i umiestnením sme spokojní, auto nám funguje a to nám dodáva chuť bojovať. Ak chceme zdolať Ivana Lukáča a siahnuť na titul, musíme vyhrať. Ani to nám však nezaručí prvenstvo v triede, ak Ivan skončí tesne za nami."

...po prvom dni

Václav Pech: "V prvej etape sa išlo rýchlo, avšak nie na doraz. S Januszom držíme krok a strácame na neho 15 sekúnd. Tento výsledok je pre nás skvelý, neurobili sme žiadnu jazdeckú chybu, čo je tiež pre nás úspechom. Útočiť na Januszovo postavenie iste nebudeme, skôr počkáme, či on neurobí nejakú chybu, alebo ho nezastaví neočakávaný defekt. Na prvých dvoch miestach sú dve posádky Mikony, čo je dobré."

Emil Horniaček: "Išlo sa nám veľmi dobre, trať bola šmykľavá a chladná, troška sme sklamaní z organizácie."

Tibor Cserhalmi: "S výsledkom po prvej etape som spokojný a rád, že sme došli do cieľa. Naše ambície pred druhou sú jednoznačné - získať čo najviac skúsenosti a dôjsť do cieľa."

... v preskupení v II. etape

Štepán Vojtech jazdec, Toyota Celica GT 4: "Zatiaľ je to dobré. Tým, že ideme prví, si skôr musíme dávať pozor, ale ideme hlavou. Auto funguje dobre, síce mame drobné problémy, ale zvládame ich. zatiaľ sme neurobili jazdeckú chybu, sme spokojní. neočakával som, že budem pred Cserhalmim. Viem, že mal problémy, ale ak ide normálne, dokážem ísť s ním rovnocenne, alebo aj trošku pred ním, a to ma teší. V poslednom kole, ktoré je pred nami, sa už nedá veľa získať ani stratiť, odstupy sú veľké a v prvom rade treba dôjsť."

Tibor Cserhalmi: "Máme smolu na súťaži, lebo sme dostali už štvrtý defekt. Ten posledný nám urobil značné problémy, ale verím, že v servise dáme všetko dokopy a budeme pokračovať v súťaži."

Václav Pech: "Ideme oveľa menej, než sme išli včera s Januszom. Škoda, že dostal penalizáciu a neodštartoval, dnes nemáme vlastne s kým pretekať. Odstupy sú dosť veľké a na posledných troch rýchlostných skúškach budeme skúšať nové Pirelli, na ktorých som ešte nejazdil."

Martin Knajzl jazdec, Škoda Octávia A7: "Jazdíme zatiaľ v pohode a prvom rade chceme dôjsť do cieľa. Nikto nás nemôže ohroziť a rovnako ani my nikoho. Púchovská ereska mi veľmi nesedí, pretože je rovinatá, avšak dve zostávajúce sú pekné."

Ivan Lukáč: "Dnes nás prenasledujú problémy, nedokážeme zaradiť päťku, prevodovka vydáva čudné zvuky, budeme radi, ak dôjdeme do cieľa. Ale veľmi o tom pochybujem."

..v cieli

Václav Pech: Bola to pekná súťaž, na ktorej bolo veľa skokov a dlho už som si tak nezaskákal. Bola to pre mňa dobrá skúsenosť do budúcnosti. Som rád, že Mikona mi umožnila štartovať na tomto podujatí a dúfam, že o rok absolvujem celý slovenský seriál. Škoda, že do druhej etapy nenastúpil Janusz, v sobotu nás ťahal, išla sa rýchlo, ale po jeho odstúpení to bolo v nedeľu pomalšie, a tak sme sa mohli viac sústrediť aj na jazdu pre divákov a testovanie pneumatík."

Tibor Cserhalmi: "Prvý raz som štartoval na vozidle WRC. Bol to pre mňa náročný prechod, no zároveň aj dobrá skúsenosť. Trocha ma mrzí, že som sa nedostal medzi najlepšie tri posádky, ale po jednom zo štyroch defektov v súťaži som stratil viac ako dve minúty, ktoré sa nám nepodarilo stiahnuť. Mojím cieľom bolo prísť s autom do cieľa, čo sa mi aj podarilo splniť."

Petr Černohorský spolujazdec, Škoda Octávia A7: Trať bola veľmi pekná a náročná a jej obtiažnosť zvyšovalo aj mrazivé počasie. Márne by som u nás hľadal súťaž s rychlostnými skúškami podobných tým v kopcoch nad Púchovom. Rýchle pasáže sa striedali s pomalými a za celú sezónu v českom šampionáte sme neskákali na toľkých horizontoch ako tu za dva dni. Dosiahli sme svoj cieľ. Pred štartom sme mali ambície na medailové umiestnenie, ale tajili sme to. Premeniť dva štarty na Slovensku na zisk titulu vicemajstra v triede je solídny výsledok."

Miroslav Jandík jazdec, Mitsubishi lancer Evo 6 N4: "Získať v prvenstvo v našej triede bolo pre nás jednoduchšie, lebo konkurencia nebola tak veľká ako v českom majstráku a neštartoval ani Cserhalmi, aj preto sme mohli jazdiť volnejšie."

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. Aplikácia, čo mamičkám aj študentom šetrí nervy aj peniaze
  2. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete
  3. V Maroku sa za pár dní ocitnete v horách, púšti aj pri oceáne
  4. Hirošima (reportáž Johna Herseyho) v denníkoch SME a Korzár
  5. Top dopravné stavby, ktoré menia Bratislavu a okolie
  6. Domáce poistenie v dobe nárastu extrémov počasia a škôd
  7. Čistenie detských zubov ako boj? Rodičia opisujú, čo im pomohlo
  8. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  1. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete
  2. Invázne rastliny ako superpotraviny
  3. Hirošima (reportáž Johna Herseyho) v denníkoch SME a Korzár
  4. Keď tankovaním získate viac než len plnú nádrž
  5. V Maroku sa za pár dní ocitnete v horách, púšti aj pri oceáne
  6. OTS: Stanovisko LESY SR k tvrdeniam politickej strany Demokrati
  7. Tento recept na svieže letné občerstvenie si nenechajte ujsť
  8. Top dopravné stavby, ktoré menia Bratislavu a okolie
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 352
  2. Čistenie detských zubov ako boj? Rodičia opisujú, čo im pomohlo 5 315
  3. V Maroku sa za pár dní ocitnete v horách, púšti aj pri oceáne 4 440
  4. Top dopravné stavby, ktoré menia Bratislavu a okolie 4 060
  5. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete 3 876
  6. Ficova vláda extrémne zbrojí, u Kaliňáka kašlú na zákon 3 167
  7. Hirošima (reportáž Johna Herseyho) v denníkoch SME a Korzár 2 489
  8. Ako sa vyhnúť cukrovke 2. typu: Prvý krok urobte ešte dnes 1 807
  1. Andrii Bashlak: AI na pohovoroch: z nástroja sa stala lákavá skratka
  2. Miroslav Ferkl: Trumpoty
  3. Tomáš Čajda: Stop tranzitu na Kramároch! Alebo ani nie...
  4. Július Alexy: Kde je teplomer?
  5. Dávid Polák: Schizofrénia a pokrytectvo progresívnej ľavice
  6. Vladimír Bojničan: Prečo glorifikácia autority vedie k totalite – a prečo je koreňom každej totality dogmatické myslenie
  7. Ivan Čáni: Nasaďte mu (Blahovi) už konečne putá, alebo hoďte na neho aspoň kazajku.
  8. Jozef Javurek: Medvede a iné bylinožravce
  1. Elena Antalová: Takže k tým Rážovcom a nášmu skvelému životu 16 949
  2. Monika Albertiová: Máme po puči 14 070
  3. Ivan Mlynár: Matúš Šutaj Eštok, na konci dňa hlboké ospravedlnenie Hamranovi, Spišiakovi a čurillovcom stačiť nebude 12 769
  4. Ivan Čáni: V Smere seno nežerú. Tomu verím. 9 593
  5. Jozef Foltýn: Podpriemerný Slovan zaujal len arogantným trénerom 8 082
  6. Ján Valchár: Keď Rusku ide karta, tak ešte jeden blog 6 747
  7. Radko Mačuha: Viete, ako býva Šimečka a ako Fico? 6 120
  8. Grácz Ján: Krátky oznam pre všetkých národovcov. 5 686
  1. Radko Mačuha: Fico má nový slogan pre PS - poslušné slovensko.
  2. Marcel Rebro: Nezlomné deti padlých hrdinov ďakujú nezlomným Slovákom
  3. Věra Tepličková: Rýchla chôdza možno už len s evidenčným číslom
  4. INESS: Čo priniesla konkurencia zdravotných poisťovní
  5. Radko Mačuha: Ruský Disneyland.
  6. Radko Mačuha: Padák - slovenský vynález.
  7. Radko Mačuha: Za neonacizmus na Ukrajine môže Putin.
  8. Marcel Rebro: Trump a Putin na Aljaške: Rokovanie o Ukrajine bez Ukrajiny
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu