Tatranský denník uviedla hovorkyňa spoločnosti UPC Petra Petrlová, dôvodom je jeho nízka vyťaženosť. Stredisko je otvorené denne iba dve hodiny. Kontaktný pracovník zároveň zastáva aj funkciu servisného technika, povedala hovorkyňa.
Spoločnosť UPC, k tomuto kroku pristúpila po tom, čo sa prvého októbra stala výhradným vlastníkom bývalej Kabel Plus Východné Slovensko. Najbližším kontaktným miestom sa tak pre Sviťanov stane Poprad. Väčšina abonentov však už dávno presiahla dôchodkový vek. Bude pre nich problémom dochádzať kvôli káblovke do Popradu. Podľa informácií z ústredia spoločnosti UPC, doterajší zamestnanec bude aj naďalej pracovať vo funkcii servisného technika.
Autor: olo
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.