aby prilákali milióny kupujúcich.
Predvianočný zhon, tlačenica a zmätok sa nezadržateľne derú do ulíc a s nimi aj všetky sprievodné javy, ktoré s najkrajšími sviatkami roka súvisia.
Briti majú povesť zdatných obchodníkov a novátorov, a keď sa tieto dve vlastnosti stretnú, môžu priniesť aj do zvyčajnej predvianočnej rutiny nečakané osvieženie.
Tak napríklad nákupné centrum Breahead v Glasgowe ponúka novú službu slečnám a ženám, ktorých partneri motkanie sa, okukovanie či sliedenie po čo najvhodnejšom vianočnom darčeku vyslovene neznášajú a prináša im to utrpenie.
V Breahead Shopping Centre môžu preto dámy odložiť svoje polovičky hneď pri dverách a najať si na pobyt v obchodnom dome náhradného partnera. Najnovší prieskum verejnej mienky totiž odhalil, že každý štvrtý muž vo veku od 18 do 24 rokov by dal prednosť obedu so svojou babičkou pred nákupom s priateľkou.
Nový systém v glasgowskom obchodnom dome funguje na jednoduchom princípe. Panie či slečny tu pri vchode odložia svoje polovičky v tzv. Mens Retail Recharge zóne, čo možno voľne preložiť ako oddelenie, kde si muži namiesto nákupov dobíjajú svoju vnútornú energiu - pri počítačových hrách.
Manželky či priateľky si vyzdvihnú náhradníka a vymetú s ním všetky naplánované či náhodne vybrané obchody. Keď skončia, odovzdajú náhradníka späť vedeniu obchodného domu a v oddelení počítačových hier si vyzdvihnú svojho odpočinutého partnera.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.