Prominent, ktorí vycestovali do Bulharska. Ich príchod domov sa však oddialil o dva dni, rovnako tak o dva dni neskôr do Bulharska odchádzali dovolenkári, ktorí si vybrali ďalší turnus. Vtedy riaditeľ a spolumajiteľ CK Prominent Ing. Pavol Torma problémy odôvodnil tým, že platba za lietadlo bola uhradená neskôr. Letecký prepravca, ktorého služby využívali, totiž fúzoval s inou spoločnosťou, a tak na rozdiel od minulosti žiadal už platbu vopred.
Zhruba mesiac po tom, čo sa medializovali tieto problémy, teda začiatkom októbra, sme navštívili CK Prominent, privítali nás však len zatvorené dvere, rovnako tak boli odpojené telefóny. Minulý týždeň visel na dverách oznam, že kvôli dovolenkám je do 12. decembra zatvorené. No a keďže už aj tento dátum je šťastne za nami, vybrali sme sa do sídla tejto cestovnej kancelárie opäť.
A zas na dverách visel len oznam o čerpaní dovoleniek s dátumom do 12. decembra. Vyhľadali sme teda bydlisko riaditeľa cestovky a keďže sme ho doma nezastihli, nechali sme mu odkaz, aby sa nám ozval. Chceli sme od neho totiž vedieť, čo je s cestovnou kanceláriou. Bude ďalej poskytovať svoje služby klientom, zvlášť, keď pútače na oknách ponúkajú napríklad teraz výsostne aktuálne vianočné či silvestrovské pobyty? Čo si majú vlastne zákazníci o súčasnej situácii myslieť?
"Áno, je pravdou, že máme vyvesený oznam o zatvorení len do 12. decembra kvôli dovolenkám. Zamestnankyňa, ktorá však mala k tomuto dátumu nastúpiť, utrpela zranenie, a tak sa musela dať vypísať. Ja sám som včera v kancelárii bol. Počas zimného obdobia sme zredukovali počet zamestnancov, robíme to tak aj počas ostatných sezón. Niektoré cestovné kancelárie dokonca počas zimných mesiacov úplne zatvárajú svoje prevádzky. Je to normálne, keďže boom je pred letnou a v letnej sezóne," uviedol P. Torma.
Dodal, že cestovná kancelária normálne funguje a dáva sa dokopy po lete. Dáva do poriadku aj tie problémy, o ktorých sme písali my, hoci ako poznamenal riaditeľ Prominentu, zviezli sa v nich aj kvôli neserióznosti niektorých iných firiem. Čo sa týka domácich silvestrovských pobytov, tie vraj zväčša vypredali a o nákladnejšie zahraničné je len sporadický záujem.
Zaujímalo nás aj to, ako majú napríklad riešiť reklamácie klienti, ktorí cestovali s Prominentnom ešte v lete, keď sú dvere cestovnej kancelárie zatvorené.
"Reklamácie sa beztak musia a aj sa riešia písomnou formou, takže v tomto takisto nie je žiadny problém. Naša cestovná kancelária bude ďalej poskytovať svoje služby zákazníkom, tak ako to bolo v našej doterajšej deväťročnej histórii zvykom."
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.