Mestského úradu (MsÚ) Vysoké Tatry zaznamenáva od 800 do 900 denných prístupov, pričom návštevníci si za hodinu stiahnu až 282 stránok.
Podľa slov Ľubomíra Kocvára, informatika MsÚ, dobré meno kazia Tatrám niektoré stránky, ktoré tiež majú vo svojom názve slovíčka "Vysoké", alebo "Tatry". Po ich otvorení sa totiž na monitore objavia iba kusé informácie, často veľmi nepresné, ba až zavádzajúce a pár fotografií. "Naše skúsenosti sú také, že takéto stránky existujú a nerobia dobré meno Vysokým Tatrám. Na internete však nájdete aj veľmi dobre spracované stránky. Tých je našťastie v poslednej dobe čoraz viac," uviedol M. Kocvár. Ako dodal, málo kvalitné stránky sami svojím spracovaním i obsahom odradia návštevníka. Ten, ak má záujem, hľadá potom ďalej a časom sa určite dostane aj ku kvalitným informáciám. "Treba povedať, že čím viac informácií sa o Tatrách na internete objaví, tým lepšie," doplnil informatik.
O chod internetovej a každodennú aktualizáciu domény www.tatry.sk sa starajú dvaja pracovníci. V budúcom roku je po angličtine v pláne spustenie ďalších dvoch jazykových mutácií, v poľštine a nemčine. Rozšírená by mala byť aj ponuka last moment ubytovania. Túto, zatiaľ bezplatnú službu dosiaľ využíva iba málo ubytovacích zariadení. "Plánujeme v tomto roku rozšíriť aj túto ponuku. Uvažujeme aj o umiestnení reklamy na našej stránke, avšak nie za každú cenu. Keďže ide o stránku mesta, biznis nie je v tomto prípade prioritou," dodal na záver Ľ. Kocvár.
Autor: olo
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.