štvrtok podvečer nemilé prekvapenie. V byte matky spomínaného mladíka zazvonili dvaja ľudia. Predstavili sa ako obchodní zástupcovia Slovenskej poisťovne (SP). Pýtali sa, prečo Oto K. nereaguje na výzvy poisťovne a vyše roka neplatí svoju životnú poistku.
"Vraj sa prišli dohodnúť, či poistnú zmluvu zruší, alebo si ju mieni platiť. Svokra zažila šok, pretože jej syn a môj manžel je už rok po smrti. Žiadne výzvy k nám nechodili, pošta ich pravdepodobne posielala naspäť, pretože ich nebolo komu doručiť," povedala J. K., vdova po Otovi K.
Manželov úmrtný list i poistnú zmluvu po jeho smrti odniesla na revúcke jednateľstvo SP. "Záležitosť sme vybavili s pani Lučanskou a peniaze z mužovej poistky som dostala do troch mesiacov. Preto nechápem, ako sa po roku mohol niekto objaviť a pýtať sa na poistné nedoplatky," poznamenala J. K.
Pracovníčka jednateľstva v Revúcej Eva Lučanská pochopila rozhorčenie pozostalých: "Je to nepríjemné, nikomu by sa to nepáčilo, neviem, čo sa mohlo stať. Ak sa stala chyba z našej strany, spravíme nápravu. Keď však bola poistná zmluva vyplatená pozostalým, nemá prečo figurovať v počítači. Neviem, kto mohol rodinu navštíviť. Podobné veci by sa nemali stávať."
Skontaktovala sa s riaditeľom pobočky SP Jozefom Bukovičom v Rožňave, ktorý potvrdil, že poistnú zmluvu Ota K. zastavili z dôvodu úmrtia. "Okolnosti preveríme, pozostalí by mali prísť so sťažnosťou priamo k nám. Naši obchodní zástupcovia nenavštevujú klientov vo dvojiciach. Dotyční možno ani nepatria k rožňavskej pobočke našej poisťovne," dodala E. Lučanská.
Autor: jk
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.