Co urobí hlavný rozhodca?
Spišská Nová Ves - V rubrike Co urobí hlavný rozhodca? sa Jozef Kacenga venuje sporným situáciám, ku ktorým niekedy dochádza resp. môže dôjst pocas zápasu. Dnešnou témou je kop od brány a kontrola registracných preukazov.
Pri kope od brány zahral obranca druhýkrát s loptou, ked tá ešte neopustila pokutové územie.
Co urobí hlavný rozhodca?
a) nariadi nepriamy volný kop za dvojité hranie
b) nariadi kop od brány opakovat - lopta ešte nebola v hre
c) nepreruší hru, nebolo porušené pravidlo.
Správne rozhodnutie: b)
Kapitán hostí požiadal rozhodcu pred zaciatkom stretnutia o nahliadnutie do zápisu o stretnutí a o kontrolu registracného preukazu domáceho hráca c. 5. Rozhodca mu to neumožnil s odôvodnením, že právo kontroly má len vtedy, ked bude žiadat vykonanie konfrontácie celého družstva.
Bolo rozhodnutie rozhodcu správne?
a)nie, kapitán má na to právo
b)áno, kapitán na to nemá právo
c) rozhodca vykáže kapitána z kabíny a jeho správanie uvedie do zápisu o stretnutí.
Správne rozhodnutie: a)
Autor: jk
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.