previesť pokutu za neoprávnené zvyšovanie cien, 25 miliónov korún, na účet TÚ, odkiaľ budú vrátené do štátneho rozpočtu. Pokuta predstavuje rozdiel medzi cenami, ktoréUPC reálne účtovala svojim zákazníkom, a tými, ktoré mala účtovať v súlade s cenovými predpismi. Zákazníkov však rozrušila najmä jej rada, aby si nárokovali vrátenie cenového rozdielu v rámci reklamačného konania. "Ak im spoločnosť nevyhovie, môžu svoje peniaze vymáhať ešte súdnou cestou," konštatuje M. Krebsová. Keď sme sa však s otázkou či a ako majú o svoje peniaze zákazníci UPC Slovensko požiadať obrátili na piar manažérku UPC Pavlu Petrlovú, odpovedať nevedela. "Zatiaľ v podstate len pripravujeme postup, ktorým sa tieto záležitosti budú riešiť. Pokiaľ však nebude na svete finálna verzia verzia aktivít, ktoré súvisia s aplikáciou rozhodnutia TÚ a s aplikáciou cenovej regulácie, neviem vám povedať konkrétnejšie informácie," uviedla. Nevedela však upresniť ani to, kedy bude spomínaný postup hotový. "Neviem povedať bližší čas, určite to však nebude trvať príliš dlho," dodala. V podstate tak zopakovala svoje stanovisko z 30. januára 2002. Vtedy tiež uviedla, že UPC zmení so spätnou účinnosťou od 10. januára minulého roka cenník svojich služieb v súlade s cenovým regulačným opatrením TÚ. UPC a TÚ budú spolu rokovať o cenách za jednotlivé služby v roku 2001 a aj o cenníkoch platných od februára 2002. Na základe výsledkov týchto stretnutí sa rozhodne ako a koľko peňazí vráti spoločnosť svojim klientom. Aj na konci januára, aj včera P. Petrlová uviedla, že sa to dozvieme v najbližších dňoch.
Autor: čak
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.