pracovníkmi Inkasného strediska. Hlavnou témou bolo vyriešenie nezrovnalostí, ktoré vznikli pri vypracovávaní platobných dokladov k poplatkom za zber, odvoz a zneškodňovanie komunálneho odpadu. Ako sme už informovali, asi tisícke občanov prišli v rozpise SIPO nesprávne údaje o výške poplatku za odpad.
"Zmeny týkajúce sa veľkosti platby, ktoré nahlásia občania na magistráte do 15. marca, bude môcť Inkasné stredisko zahrnúť do platobných dokladov na mesiac apríl. Aj po tomto termíne je možné požiadať o zmenu, avšak tá bude uplatnená až v ďaľšom mesiaci," vysvetlila Bobríková.
Ak má občan nezrovnalosti v adresnej časti dokladu - to znamená nesprávne meno a adresu, môže o zmenu požiadať priamo v Inkasnom stredisku na Humenskej ulici. Podobne by mali urobiť aj v prípade, že chcú do jedného dokladu zlúčiť dva alebo viac platobných dokladov ( ak napr. dostali zvlášť doklad na byt, zvlášť na chatu, záhradu).
"Magistrát mesta Košice sa ešte raz ospravedlňuje všetkým občanom, ktorým spôsobil problémy. Je nám ľúto, že pri vypracúvaní 80 tisíc rozhodnutí zlyhal ľudský i technický faktor. Veríme, že po zabehnutí systému bude zber, odvoz a zneškodňovanie odpadu bez väčších problémov fungovať v prospech všetkých Košičanov," dodala ešte Z. Bobríková.
Autor: ren
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.