osvedčenú F2001-ku. Lenže v Sepangu sa očakáva podstatne teplejšie počasie ako v Austrálii a to by malo vyhovovať viacej pneumatikám Michelin, ktoré obúva konkurencia z McLarenu a Williamsu. Na druhej strane sa však presunom termínu preteku na marec zvýšila pravdepodobnosť prudkých prehánok, akých sme boli svedkami aj vlani a to je parketa pre Michaela Schumachera. Samotný autodróm je výsledkom záujmu malajskej vlády, ktorá dokázala najpružnejšie zareagovať na príležitosť a ponúkla šampionátu F1 moderný rýchly okruh ležiaci asi dvadsať kilometrov od hlavného mesta Kuala Lumpur. Pretekári ním však veľmi nadšený nie sú. Vravia, že trati chýba charakter a zákruty, ktoré by chytali za srdce. V podstate je to dlhá séria rýchlych zákrut, ktoré na asi troch miestach brzdia miesta na predbiehanie. Preteky sa jazdia na 55 kôl, čo pri dĺžke jedného kola 5543 metrov predstavuje vzdialenosť 304,865 km. Podobne ako v rokoch 1999 a 2000 aj vlani tím Ferrari potvrdil, že tento okruh má načítaný a po kvalifikácii suverénne zvíťazil aj v pretekoch. Všetko sa však mohlo skončiť úplne inak, pretože v treťom kole začalo pršať a obe ferrari sa ocitli mimo trať. Po prietrži mračien sa však Schumacher aj Barrichello dokázali fantasticky prepracovať znovu do vedenia obsadili obe prvé miesta. Podarí sa im podobný úspech aj v nedeľu? Štart pretekov je o pätnástej hodine miestneho času, čo pre nás znamená sedem hodín ráno. Kto si v nedeľu privstane, môže priamy prenos sledovať na RTL. Pre ostatných ostáva potom záznam na Markíze a Prime o 14.00.
Autor: lukas
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.