Banskej Bystrici.
"Nové strediská v Banskej Bystrici a v Košiciach budú prostredníctvom obchodných zástupcov poskytovať komunikačné riešenia oveľa pružnejšie a rýchlejšie najmä zákazníkom z podnikateľského segmentu," povedal v tejto súvislosti generálny riaditeľ Nextry Dag Ole Storrosten. "Výhodou pre podnikateľské subjekty zo spomínaných regiónov sú cenovo atraktívne ponuky komunikačných riešení."
Nextra sa už po druhýkrát podľa prieskumu spoločnosti Readers Digest stala najdôveryhodnejšou značkou v segmente internetu na Slovensku. Spoločnosť Reader´s Digest každoročne uskutočňuje v 18 európskych krajinách medzinárodný marketingový prieskum zameraný na najdôveryhodnejšie obchodné značky.
Nextra je obchodnou značkou spoločnosti Telenor AS pre internetové služby určené najmä podnikateľskému sektoru. Nextra nie je len tradičným poskytovateľom internetových služieb, ale radí sa už k nasledujúcej generácii tzv. ICP (International Communication Provider) poskytovateľov komunikačných služieb.
Spoločnosť Telenor dosiahla za minulý rok zisk pred zdanením 56,032 miliárd korún, čo je o 45,152 miliardy korún viac ako v roku 2000. Rekordné výsledky dosiahla spoločnosť vďaka kapitálovým ziskom a zvýšenému obratu z operácií mobilných a pevných sietí.
Autor: kla
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.