Denník pripomína, že podľa prieskumov sledovanosti TV JOJ pravidelne sleduje skoro 21 percent divákov a zaradila sa tak na tretie miesto za Markízu a STV 1. Po tom, čo Nova skončila vysielanie na Slovensku, rozčarovaní diváci začali prepínať na JOJ, kde hľadajú svoje obľúbené programy. Nachádzajú však len reprízy niekoľko rokov starých zábavných relácií Rande, Do-Re-Mi, Kolotoč či Natočto.
Čo sa týka spravodajstva, je na tom JOJ podľa denníka mizerne. Z 20-minútového spravodajského bloku sa nemá divák šancu dozvedieť, čo sa za posledných 24 hodín stalo doma či vo svete. JOJ vsadila na extrémny bulvár. Neponúka ani žiadne filmové novinky, len priemerné tituly 90. rokov z archívu Novy. Výnimkou sú skvosty českej kinematografie, kde však radosť z českých filmov kalia slovenské titulky.
JOJ podľa LN nepriniesla na Slovensku nič nové, snáď len rozčarovanie z toho, že namiesto dezertu - Novy - máme zvyšky starej večere. Je však treba uznať, že JOJ začala vysielať takmer o pol roka skôr oproti pôvodným plánom. Denník konštatuje, že okrem toho na Slovensku všeobecne chýbajú talenty televíznej žurnalistiky, či zábavy.
Vedenie televízie JOJ sľubuje na december zmeny - programové aj personálne a už teraz je jasné, že až vtedy sa začne skutočný boj medzi slovenským mediálnym magnátom Pavlom Ruskom a tým českým, Vladimírom Železným. Zájdu ďaleko, v odstraňovaní konkurencie ani jeden z nich nepozná hranice. Ich nátury a praktiky môžu otriasť základy právneho štátu. Z pohľadu diváka však bude celkom príjemné sledovať boj medzi "Jojkou" a Markízou, uzatvára denník.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.