začína špekulovať, či dodávať motory dvom tímom nie je aj pre Hondu veľké sústo. V britskom časopise Autosport dokonca šéf automobilky priznal, že je sklamaný a budú nasledovať patričné opatrenia. Nevylúčil dokonca, že sa sústredia na jediný tím. Podľa neoficiálnych zdrojov, by tým šťastnejším mal byť tím BAR. Po novom dodávateľovi sa bude musieť pravdepodobne začať obzerať Eddie Jordan.
Výrazný výkonnostný rozdiel monopostov ferrari vyvoláva opäť pochybnosti a tím McLaren pred domácimi médiami špekuloval, že Ferrari na bočnice a zadné krídlo používa materiál, ktorý sa prispôsobuje prúdu vzduchu. Oficiálny protest však podaný nebol a autá bez problémov prešli technickou kontrolou v Interlagose i Imole. Aby sa vo Ferrari vyhli i najmenším pochybnostiam, poslúchli doporučenie FIA a pred pretekmi v Imole ešte viac spevnilo inkriminované plochy. Výsledok ste potom videli v pretekoch. Zdá sa teda, že "mclarenisti" by sa mali viac zaoberať svojim vývojom a nespochybňovať úspechy iných. "Naše auto je rýchle preto, lebo na ňom tvrdo pracuje skupina veľmi schopných ľudí," reagoval na pochybnosti aj rozladený Ross Brawn.
Nečakaná správa prišla v piatok zo zákulisia Jaguaru, kde z vedenia odchádza Wolfgang Reitzle. Práve on bol otcom myšlienky vrátiť zašlú slávu "šelmy" vstupom do F1 a sám do čela tímu protežoval Niki Laudu. Materský Ford však s doterajšími výsledkymi spokojný nie je a po vlastných problémoch hľadá miesta, ako znížiť svoje náklady. Odchodom Reitzleho sa tak zväčšuje otáznik na budúcnosťou Jaguaru v F1 a Lauda sa bude musieť obzerať po iných zdrojoch financovania.
V nedeľu otvorili tohtoročný šampionát FIA GT pretekmi vo francúzskom Magny Course. Zvíťazila posádka Campbell-Walter/Springer na vozidle Lister Storm pred posádkou Hezemans/Kumpen na Chryslery Viper. V pretekoch štartoval aj Slovák Malchárek, ktorý spolu s Francúzom Daoudim (Porsche 996 GT3-R) skončili celkovo na štrnástom mieste, no kategórii N-GT to znamenalo siedme miesto.
Autor: lukas
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.