novopostavenej budove pri miestnej železničnej stanici. Okrem toho má pre nich spomínaná inštitúcia pripravené i ďalšie zmeny, ktoré by mali prispieť k zníženiu nezamestnanosti.
"Pripravujeme rozbehnutie úplne iného systému komunikácie s nezamestnanými, než na aký boli zvyknutí doteraz. Nechceme už nechať našich klientoch čakať v niekoľkohodinových radoch, ale zriadiť časový režim, vďaka ktorému by mal každý nezamestnaný občan presne vyhradený termín, v akom sa má každomesačne zaevidovať", priblížil pre Spišský denník nové usporiadanie vybavovania klientov OÚP v Spišskej Novej Vsi jeho riaditeľ, Michal Komara.
Dodal, že nezamestnaní budú rozdelení do niekoľkých skupín podľa toho, či ide o ich prvý kontakt so spomínanou inštitúciou, alebo si prácu hľadajú dlhodobejšie. "Zároveň uvažujeme i o priamych kontaktoch našich pracovníkoch s nezamestnanými v ich rodných obciach. Chceme tým ušetriť ich cestovné výdaje, prípadne strávený čas. Nie všetci starostovia však súhlasia, svoje záporné stanovisko odôvodňujú nedostatkom priestoru potrebného na takéto aktivity", povedal na záver Michal Komara.
Autor: afo
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.