Václav Pech (pilot tímu Mikona Slovnaft rt, Toyota Corolla WRC A8)
"V úvode etapy sme mali podobné problémy ako vo Vsetíne, mechanici mi poradili, čo mám urobiť a na ďalších ereskách sme už išli v poriadku. Veľmi sa mi páči, ako sú prvé tri posádky v dvoch sekundách, pretože v tejto sezóne to ešte také vyrovnané nebolo. Teším sa na súboje v druhej etape."
Tibor Cserhalmi
"Naše technické problémy sa nám sčasti podarilo odstrániť. Na tretej rýchlostnej skúške nám vynechával motor, pretože sa nám pokazilo čidlo sekvenčného radenia. Počas mojej pretekárskej kariéry, či ešte v enku, alebo teraz, sa ešte nestalo, aby som v jednej či dvoch sekundách bojoval s ďalšími dvoma posádkami. Už teraz sa teším na nedeľňajšiu etapu."
Štěpán Vojtěch (pilot tímu TSV Total, Toyota Corolla WRC A8)
"Po prvom dni sme spokojní, pretože do Rimavskej Soboty sme prišli na poslednú chvíľu. Tréning sme absolvovali tak ako v Čechách, len s tromi prejazdmi a teraz skúšame, či vieme ísť na takýto rozpis. Máme iné nastavenie auta, než na prvých dvoch podujatiach, najmä si zvykáme a jazdíme potrebné kilometre. Ako poznám Václava, iste v nedeľu zatiahne a očakávam, že rovnako aj Tibor bude útočiť. My by sme im nechceli nič zostať dlžní."
Marcel Sitník (pilot tímu Jiřího Hasíka)
"Sme spokojní, jazdili sme rýchlo, ale bezpečne bez riskantných momentov. Nemali sme žiadne problémy, akurát menšie s pneumatika mi a brzdami v prvej časti I. etapy. Čo sa týka večerného mestského okruhu? Super!"
Vlastimil Neumann (pilot tímu KIT Racingu CS, Mitsubishi Lancer Evo 6 N4
"Spokojnosť? Som úplne spokojný čo sa týka organizácie pretekov. Ale som spokojný len na 50 percent, čo sa týka mňa osobne. Ale...Som prvýkrát v enku, doteraz som stále jazdil áčko alebo na wéercéčkach, takže je to vlastne logické."
Peter Haluška (pilot tímu HM Rally Teamu, Suzuki Swift A5)
"Sme spokojní, naša jazda bola rýchla a čistá. Ostali sme v triede len dve posádky? Tak to nebude mať žiadny zmysel. Určite neplánujem Janka Hudáka nijako naháňať, myslím, že Janko bude rád keď dorazí do cieľa a ja tak isto. Čo sa týka večerného mestského okruhu, je veľmi atraktívny ale pre divákov. Myslím, že pre jazdcov nie. Napríklad ja: moje auto nie je pripravené na niečo podobné, výhodnejšie sú preň skôr trasy mimo mesta, v lese, kde nemusím fungovať na nižších prevodových stupňoch. Takto pri rozbiehaní sa na prvom rýchlostnom stupni som nemal žiadne šance naháňať ostatných."
Jiří Hendrich (pilot tímu Mr. CAR, Suberu Impreza 555 A8)
"Nemôžeme hovoriť o žiadnej spokojnosti. Naopak. Sme veľmi nespokojní. Mali sme nejaké plány, a tie sme nesplnili. Chceli sme totiž dôjsť na mieste, na ktorom sme aj začínali. Čo sa týka večerného okruhu, považujem ho skôr za negatívum a myslím, že organizátori ho budú musieť zmeniť alebo zrušiť. Nie je totiž možné, aby sa protiidúce posádky neustále oslňovali."
Ivan Mutňanský (pilot tímu IMG Msport tuning, Ford Escort Cosworth N4)
"Sme spokojní, pretože sa nám podarilo dôjsť do cieľa prvej etapy. Čo ďalej? Uvidíme zajtra. Ak nebudeme mať žiadne technické problémy, budeme spokojní a môže to byť dobré."
Autor: glo
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.