ktoré do 30. septembra 2002 nazbierajú najviac viečok z 500g balenia rastlinného tuku Rama Classic na žiaka. V každej z prvých 250 škôl bude naviac odmenená najúspešnejšia trieda. Jej žiaci získajú moderné hodinky.
Spoločnosť Unilever ČR, výrobca Ramy, chce touto marketingovou kampaňou, nazvanou Projekt Počítače školám, prispieť k zlepšeniu podmienok pre výuku detí v našich školách. O lepšie vybavenie škôl hardwarom a softwarom sa tak môžu zaslúžiť sami žiaci, respektíve celé ich rodiny. Preto akýmsi mottom celej súťaže je výzva: "Zbierajte s nami!" Viac Ramy, to je nielen viac zdravia, ale aj väčšia šanca vyhrať.
Pravidla boli zámerne stanovené tak, aby odmenu nezískal jednotlivec, ale celá škola. Súťaž teda podporuje nielen prirodzenú súťaživosť detí a ich zmysel pre kolektívnu prácu, ale vedie aj k väčšej spolupatričnosti, ako detí, tak aj celých rodín so školou.
Autor: krs
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.