pozn. red.), nedá nám - agentúre Štýl, ktorá túto súťaž organizuje už štvrtý rok, na to nereagovať.
Je nám veľmi ľúto, že nie našou vinou sme sa dostali do zlého svetla. Regionálny týždenník Spišské Hlasy nesprávne informoval čitateľov o tom, že práve oni sú tí, ktorí sa podieľajú na výbere deviatich finalistiek z 13 postupujúcich z výberového neverejného kola. Po výberovom kole bola porota, ale aj 13 vybraných dievčat upovedomených o tom, že agentúra ŠTÝL si vyhradzuje právo na výber finálovej deviatky. Usúdili sme, že niektoré dievčatá, ktoré sa neprebojovali do finálovej deviatky, budú mať oveľa väčšiu šancu uspieť na budúci rok a dokonca sa aj umiestniť vo finále. Keďže pracujeme už viac rokov s mladými dievčatami, poriadame módne prehliadky, súťaže krásy, dokážeme posúdiť a zhodnotiť ich vyspelosť psychickú a fyzickú a predpoklady na umiestnenie. Bola by naozaj škoda tento rok skončiť posledná a keď o rok počkám, dozriem a možno aj zvíťazím.
A čo sa týka čitateľov, tí si vždy vyberali, vyberajú a budú vyberať svoju favoritku o titul MISS SYMPATIA z finalistiek, ktoré určí porota a agentúra, ktorá túto súťaž organizuje.
A na záver je zvláštne, že o manipulácii a o zásahoch do duše hovoria práve tí, ktorí sa ani len nedokážu podpísať pod svoj príspevok.
Zuzana Lukáčová, agentúra ŠTÝL
Poznámka redakcie: Tento príspevok je názorom čitateľa. Redakcia Spišského denníka si vyhradzuje právo na jeho skrátenie a upravovanie. Rovnako nezodpovedá za jeho obsah a takisto sa s ním nemusí stotožňovať.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.