Korzár logo Korzár

Futbalová Tipovacia liga finišuje posledným kolom

Poprad Všetkým čitateľom, ktorých koníčkom je šport, súťaženie a tipovanie, prináša Tatranský denník štvrtý ročník obľúbenej Tipovacej ligy. Dnes

uverejňujeme posledný tiket s rozpisom zápasov dvadsiateho šiesteho kola I. triedy oblastných futbalových majstrovstiev, ktoré je v tomto súťažnom ročníku predposledným.

Ide o dlhodobú súťaž, v ktorej čiastkový neúspech nič neznamená. Ako sa však potvrdilo aj minulý rok, uspejú tí, čo vydržia tipovať od začiatku až do samotného záveru, teda posledného jarného kola (na jeseň sa začína od znovu, pretože po jarnej časti sa vyhodnotí prvá polovica súťaže, podobne ako minulý rok). Pre víťazov sú aj tentoraz pripravené zaujímavé ceny. Môžeme prezradiť, že tentoraz to bude pre najúspešnejšieho tipujúceho finančná suma vo výške 5 tisíc korún, ďalšie ceny ešte neprezradíme. Skôr ako si vystrihnete tiket a zamyslíte sa nad výsledkami, venujte pozornosť dôležitým pravidlám súťaže:

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

- každý pondelok, utorok, stredu a štvrtok bude vychádzať v Tatranskom denníku súťažný tiket s ponukou zápasov pre tipovanie. Súťažiaci vypíše tipy známym systémom 1, 0, 2 (1=výhra, 0=remíza, 2=prehra) a vyplnený tiket pošle alebo donesie do našej redakcie (Námestie svätého Egídia 96, Poprad Družba, 6. poschodie). Schránku pri redakcii vyberáme naposledy v piatok o 16.00 hod. Keďže sa v minulom roku stále častejšie objavovali hlasy z radov tipujúcich ohľadom možných špekulácii s posielaním tiketov, na žiadosť súťažiacich sme zmenili uzávierku všetkých tiketov. Uzávierka všetkých kupónov bude v piatok o 16.00 hodine, a tak bude hlavne pre tipujúcich, ktorí posielajú tikety poštou dôležité zaslať ich už v pondelok (najneskôr v stredu prípadne štvrtok ráno), aby sa do piatku do 16.00 hodiny dostali do našej redakcie. Tie tipy, ktoré totiž prídu poštou do redakcie až v pondelok, nebudeme do hodnotenia počítať!!! Na záver si ešte pripomeňme bodovací systém súťaže.

SkryťVypnúť reklamu

-za každý správny tip na jednotlivý zápas vždy získa súťažiaci do svojej bilancie dva body, za zlý alebo nevypísaný tip mu jeden bod odpočítame. V priebehu súťaže tak bude mať každú súťažiaci svoju (kladnú alebo zápornú) bilanciu. Každý týždeň budeme tieto tipy vyhodnocovať. Výsledky budú zverejňované formou tabuľky každú stredu s priebežným poradím súťažiacich.

-každý bude tipovať a súťažiť pod svojím menom, pod ktorým bude uvádzaný v tipovacej tabuľke. Toto meno nesmie počas súťaže meniť a vždy môže zaslať len jeden tiket! Ak súťažia napríklad spolu otec a syn a majú rovnaké meno a priezvisko, treba uviesť za menom skratku st. (starší) alebo ml. (mladší).

Z pravidiel je vidieť, že kto sa do tipovacej ligy zapojí až v jej priebehu alebo vynechá niektoré kolo, sám sa znevýhodní pred súpermi.

SkryťVypnúť reklamu

Základnou podmienkou je, aby všetci tipujúci súťažili čestne, bez špekulácií a podvodov. (red.)

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 266
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 13 147
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 727
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 156
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 865
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 482
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 261
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 230
  1. Peter Kuchár: Venuje sa narkomanom a prostitútkam. Konvertujú však aj celebrity...
  2. Zuzana Valachovičová: Plasty. Plasty? Plasty!
  3. Štefan Šturdzík: Kúpele Brusno
  4. Ján Chomík: Medzi vierou a pózou
  5. Martin Sukupčák: Požičiam Tatrabanke, a.s. 3 000€
  6. Vladimír Bojničan: Náboženský infantilizmus ako náš veľký civilizačný problém
  7. Dušan Koniar: A čo robil zatiaľ Gary?
  8. Juraj Tušš: Úroveň politiky a psychika ľudí na Slovensku
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 45 272
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 30 126
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 21 025
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 753
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 059
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 987
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 10 420
  8. Ivan Mlynár: Nové útoky Roberta Fica na Jána Čurillu, môžu úzko súvisieť s Mona Lysou, alebo so sochou Michelangelovho Dávida. 8 726
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Peter Kuchár: Venuje sa narkomanom a prostitútkam. Konvertujú však aj celebrity...
  2. Zuzana Valachovičová: Plasty. Plasty? Plasty!
  3. Štefan Šturdzík: Kúpele Brusno
  4. Ján Chomík: Medzi vierou a pózou
  5. Martin Sukupčák: Požičiam Tatrabanke, a.s. 3 000€
  6. Vladimír Bojničan: Náboženský infantilizmus ako náš veľký civilizačný problém
  7. Dušan Koniar: A čo robil zatiaľ Gary?
  8. Juraj Tušš: Úroveň politiky a psychika ľudí na Slovensku
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 45 272
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 30 126
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 21 025
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 753
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 059
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 987
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 10 420
  8. Ivan Mlynár: Nové útoky Roberta Fica na Jána Čurillu, môžu úzko súvisieť s Mona Lysou, alebo so sochou Michelangelovho Dávida. 8 726
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu