zastávke v 31. kole musel vrátiť na trať s nedotankovanou nádržou a opakovane tankoval o štyri kolá neskôr, dokedy sa mechanikom podarilo problém odstrániť. Tankovacie zariadenia všetkým tímom F1 dodáva nemenovaná firma delegovaná FIA a pretože toto nebol ojedinelý prípad, viaceré tímy žiadajú, aby tankovací systém prešiel modernizáciou.
Na Britských ostrovoch už dávnejšie platí zákaz reklamy tabakových výrobkov a tak sa z monopostov a kombinéz pilotov vytratili známe logá. Pozornejším z vás však určite neušlo, že zmenu podstúpil aj tím BMW WilliamsF1, ktorý doteraz jazdil vo farbách značky Compaq. Nemecká firma sa však nedávno stala súčasťou spoločnosti Hewlett-Packard a tak sa zmenil aj kabát monopostov williams (Compaq vystriedali písmená HP).
Po blamáži McLarenu na domácej pôde sa tento tím musí prehrýzť aj posmeškami na adresu svojich nových kombinéz. Dennis sa totiž rozhodol, že svojich mechanikov počas pretekov ochráni pred vonkajšími vplyvmi a tí potom budú podávať lepšie a sústredenejšie výkony. Prostriedkom "ochrany" majú byť nové superkombinézy s chladiacim systémom, ktoré pripomínajú skafandre kozmonautov. Na Silverstone ich však ešte nepoužili (našťastie, pretože hanba by bola ešte väčšia).
V poslednej dobe je stále ťažšie udržať nad hladinou niektoré tímy F1 a pravdepodobne tím Alaina Prosta budú nasledovať aj niektoré ďalšie. Všemohúci Ecclestone sa preto krízovú situáciu s počtom vozidiel na štarte rozhodol zachrániť tak, že od sezóny 2003 pravdepodobne všetkým tímom nariadi nasadzovať TRI monoposty!?! Nakoľko to myslí vážne, to ukáže až rok 2003.
Autor: lukas
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.