Korzár logo Korzár

"Neviem si predstaviť vôbec nespievať!"

O Seven Days To Winter sa začalo hovoriť po ich víťazstve v súťaži Fanta Pop Star. Neskôr vydali album s názvom Afternoom, z ktorého si môžete

pamätať skladby Fantastic People, Lonely Dancer či Game. Sú charakterické veselými chytľavými melódiami.

V súčasnosti v rádiách beží pieseň Chvíľu áno, chvíľu nie, kde si speváčka Katka Barancová zaspievala s kapelou Hex.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po nedávnom koncerte Seven Days To Winter sme sa s ňou zišli na kus reči.

Katka zažívala super atmosféru, Košice sa jej zdali krásne, ľudia sa bavili...

Plánujete niečo v lete "spáchať"?

- Kapela sa chystá hrávať. Cez leto zvyknú bývať kadejaké festivaly aj na Slovensku aj v Čechách. Takže budeme veľa hrať, možno cvičiť nové veci. Ja osobne musím dokončiť diplomovú prácu a pripraviť sa na štátnice. To je cieľ tohto leta.

SkryťVypnúť reklamu

Na akej si škole?

- Trnavská univerzita, fakulta humanistiky. Odbor história - vedecký smer.

A čo z teba bude?

- Magistra, ale neviem, či aktívna v tomto smere. Asi nie. Určite nie.

A čo by si chcela robiť?

- Spievať.

Takže, tým sa chceš živiť?

- Neviem, či sa to na Slovensku dá, ale chcem to určite robiť, aby som sa cítila celá.

Máš nejaké obľúbené miesto, kde podovolenkovať?

- Ja nie som taký dovolenkový typ, aby som chodila v lete na dovolenku k moru alebo niekam. Študentský život mi umožňoval to, že keď som chcela, išla som niekam. To človeka až tak nezaväzuje čakať na leto. Ale moje obľúbené miesta nie sú také, že chcem ísť do Tunisu alebo neviem kam. Obľúbené mieta mám tam, kde sú moji obľúbení ľudia.

Máš nejaký spôsob riešenia nudy pre ľudí, ktorí nevedia čo s tým?

SkryťVypnúť reklamu

- Tak to si ani neviem predstaviť, že by som sa nudila. Stačí, keď zájdu za svojimi priateľmi. V spoločnosti blízkych ľudí sa človek nudiť nemôže. Nemusí to byť stále žúr alebo veľká akcia, ale byť s priateľmi, ísť do prírody. Možno si len tak ľahnúť do trávy, vykopnúť si nohy hore... To už nie je nuda. To môžu byť aktívne stretnutia s priateľmi.

Čo ty a študentské huncútstva?

- Tak neviem. Nechodenie na prednášky, resp. to, že človek odíde tesne predtým, ako má príjsť profesor... Ja som bola taký študent, ktorý sa snažil mať toho čo najmenej na robote. To je všetko.

Čo iné by si robila, keby si nespievala so skupinou?

- Neviem si to ani predstaviť. Tu nejde ani o to, že so skupinou, ale jednoducho spievať. Možno mi bude stačiť spievať len tak doma, chodiť na koncerty, spievať si s tými ľuďmi, čo budú stáť na pódiu. Neviem si to predstaviť vôbec nespievať. Viem si predstaviť, že budem robiť niečo iné, ale nespievať nemôžem.

SkryťVypnúť reklamu

Prečo sa vlastne voláte Seven Days To Winter?

- Len tak. Prečo nie? Raz sa tak chlapci rozhodli. Asi niekde večer sedeli, zabávali sa a povedali si, že by bolo načase vymyslieť nejaký názov, a tak ho vymysleli. Chlapci majú radi jeseň a jar a sedem dní do zimy, to je vlastne jeseň. Neviem, prečo to tak vzniklo, či to malo nejaký vývoj..., ale niekto to tak do vetra povedal a ujalo sa to. Aj keď zo začiatku bolo otázne, či si to vôbec niekto bude pamätať.

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  2. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  3. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  4. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  5. Na Marka oharka do jarka
  6. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 003
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 918
  3. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 9 116
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 368
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 3 827
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 3 116
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 711
  8. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 484
  1. Rastislav Puchala: Sláva ti, Alex Ovečkin!
  2. Pavel Baláž: Parma nie je len mestom syra a šunky
  3. Ján Šeďo: Odznelo : "Apko, však tam roztrhalo 9 detí"! "No a čo, veď...."
  4. Vladimír Bojničan: Biblické zázraky ako nepreukázané tvrdenia a forma dezinformácie
  5. Jozef Černek: Môj partner nemá telo. Nemá tvár. A predsa napísal so mnou muzikál.
  6. Imunoblog: Zdravé črevo – základ silnej imunity
  7. Peter Greša: Sväté svetlo: stretnutie s chasidmi pri hrobe „zázračného rabína“
  8. Andrea Školudová: NOŽE v kuchyni a Feng Shui
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 754
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 323
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 74 311
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 674
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 17 157
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 11 993
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 734
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 564
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Rastislav Puchala: Sláva ti, Alex Ovečkin!
  2. Pavel Baláž: Parma nie je len mestom syra a šunky
  3. Ján Šeďo: Odznelo : "Apko, však tam roztrhalo 9 detí"! "No a čo, veď...."
  4. Vladimír Bojničan: Biblické zázraky ako nepreukázané tvrdenia a forma dezinformácie
  5. Jozef Černek: Môj partner nemá telo. Nemá tvár. A predsa napísal so mnou muzikál.
  6. Imunoblog: Zdravé črevo – základ silnej imunity
  7. Peter Greša: Sväté svetlo: stretnutie s chasidmi pri hrobe „zázračného rabína“
  8. Andrea Školudová: NOŽE v kuchyni a Feng Shui
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 754
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 323
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 74 311
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 674
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 17 157
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 11 993
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 734
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 564
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu