Korzár logo Korzár

Druhá etapa stavby Prešovská - Sečovská by mala začať na jeseň

Košice Len pred niekoľkými dňami bola oficiálne motoristom odovzdaná do užívania stavba diaľničného privádzača Červený rak VSS. Chvíľu potrvá, kým

si vodiči zvyknú na nové cesty, v každom prípade sa im však život v tejto časti mesta zjednoduší. Komplikovanou však naďalej ostáva najmä situácia v dopravnom uzle Prešovská Sečovská, kde sa zatiaľ dokončila len prvá etapa výstavby. Kedy sa začne s prácami na druhej etape, na to sme sa opýtali najskôr hovorkyne Slovenskej správy ciest (SSC) Viktórie Kmeťovej.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Práve v tomto období začína verejná súťaž na dodávateľa stavebných prác. V priebehu najbližších troch týždňov si môžu záujemcovia vyzdvihnúť súťažné podklady," uviedla.

SkryťVypnúť reklamu

Ako doplnil výrobný námestník SSC, investorský útvar Košice, Ing. Jozef Fabian, po uplynutí tejto trojtýždňovej lehoty do mesiaca začne samotný proces výberového konania v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.

"Začiatok prác na druhej etape je naplánovaný na október, respektíve november tohto roku. Samozrejme, za predpokladu, že sa dovtedy ukončí výberové konanie. V tomto roku by sa malo podľa plánu preinvestovať prvých 20 miliónov korún," dodal.

Projektantom druhej etapy stavby Prešovská Sečovská je Dopravoprojekt Bratislava, stredisko Prešov.

Bližšie informácie o podmienkach verejnej súťaže sme si vyhľadali na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Oznámenie o vyhlásení súťaže vyšlo vo vestníku 15. júla. Stavebné práce budú nadväzovať na prvú etapu. Ich súčasťou bude výstavba ciest prvej triedy o dĺžke 3,7 kilometra, dvoch mostov, siedmich oporných múrov a štyroch protihlukových stien. Súčasný most vedúci ponad Hornád sa zdemoluje.

SkryťVypnúť reklamu

Druhá etapa prác by sa mala dokončiť do októbra 2005. Ponuky záujemcovia musia predložiť do 27. augusta. V tento deň sa budú otvárať obálky s ponukami jednotlivých záujemcov. Požadovaná zábezpeka predstavuje päť miliónov korún.

Hlavnými kritériami, podľa ktorých sa budú ponuky posudzovať, je samozrejme cena, ale tiež počet realizovaných stavieb ciest a diaľnic nad 250 miliónov korún počas uplynulých troch rokov. Rozhodujúci bude tiež systém zabezpečenia kvality prác, komplexnosť dodávky a dĺžka záručnej doby.

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  2. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Objav prírodný ionťák, ktorý stojí za výkonom J. Slafkovského
  6. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni
  8. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú
  1. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  2. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Zariskoval a poslal k vode Wolt. Prešiel testom lojality
  6. Sú prípravky na imunitu len vyhodené peniaze?
  7. FameL GmbH: Náhrada škody bez rizika nákladov
  8. Nové átrium aj učebňa. V Pečovskej Novej Vsi investujú do školy
  1. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov 10 850
  2. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 8 476
  3. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 5 350
  4. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 5 037
  5. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 4 737
  6. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh 3 522
  7. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 2 593
  8. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 2 350
  1. Radko Mačuha: Fico nás posiela na výlet do Číny.
  2. Ernest Klotton: Čo si obliecť na portrétne fotenie
  3. Anton Kovalčík: Z národovca zradcom národa. Jozef Tiso počas Druhej svetovej vojny. Prvá časť.
  4. Viera Polakovičová: Svetový tenorista Jonas Kaufmann na festivale Symfónia umenia v Bratislave
  5. Mario Nachtmann: Rok 2027 – začiatok drahých palív, kúrenia a sociálnej nespravodlivosti
  6. Marian Nanias: Atómová elektráreň na Mesiaci?
  7. Matej Galo: Súdruh Fico, Vy ste jeden veľký politický omyl!
  8. František Kukura: Kde sa stratila úcta?
  1. Radko Mačuha: "Maskovacie prvky" auta šéfa SIS 18 477
  2. Dušan Koniar: Puč na Slovensku 15 348
  3. Ivan Mlynár: Zábava Roberta Fica s riskovaním našich životov neberie konca. 15 214
  4. Ján Šeďo: To dopravní inžinieri všetko posr**i ! 12 271
  5. Ivan Mlynár: Je Šutaj Eštok úplný kretén ? Nie, je to génius. Ak to niekto nechápe, je to jeho problém. 11 053
  6. Elena Antalová: Nehorekujme. Všetko je inak. 7 414
  7. Blanka Ulaherová: Návrat po 46 rokoch 7 306
  8. Ivan Mlynár: Žiadať od komunistu Fica, aby povedal o SNP pravdu – misia imposibilná. 6 394
  1. Radko Mačuha: Fico nás posiela na výlet do Číny.
  2. Marian Nanias: Atómová elektráreň na Mesiaci?
  3. Věra Tepličková: Naša Cecilia, že nie je naša Cecília?
  4. Věra Tepličková: Vírus vraj sa objavil, parlament nám zamoril
  5. Jiří Ščobák: Proč je boj Palestinců konfliktem mezi bohatými a chudými? A co s tím má F*co?
  6. Radko Mačuha: Ficova fotka s Putinom nakoniec nebude zadarmo.
  7. Pavel Macko: Jednanie o bezpečnostných zárukách pre Ukrajinu
  8. Marcel Rebro: Fico, spýtaj sa Putina, ako sa majú príbuzní jeho obetí
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu