hodnotení to boli 9. a 10., preteky pretože na Pezinskej babe sa uskutočnili len jedno podujatie v úvode sezóny a druhé v rámci majstrovstiev Európy pred niekoľkými dňami. Víkendové podujatie na Jankovom vŕšku sa zaratúvalo okrem MS aj do poľského šampionátu, a tak sa v sobotu na štart postavilo 93 súťažiacich z troch krajín: Nemecka, Poľska a Slovenska. Raritou bola účasť 73-ročného Mníchovčana Gottlieva Egischreiyer na Mercedese Benz 19 SL z 50. rokov, ktorý súťažil medzi historikmi. Monopostom dominoval nielen v tréningu, ale aj v samotnej súťaži Jaroslav Krajči, a medzi plechovými autami bol najrýchlejší domáci jazdec Stanislav Koiš. Z dvojice východniarov Július Konček na BMW M3, bol na 10. mieste a Jozef Béreš jr. na Seate Ibiza kit car bol 13. V prvej jazde nezvládol svoje Mitsubishi Radovan Rusinko a skončil v druhej z 27 zákrut na 370 m dlhej trati, ktorú na väčšine lemovali obrubníky. Práve tie boli príčinou predčasného konca Prešovčana, ktorý po náraze poškodil prednú nápravu. "Na tieto preteky som prišiel odskúšať auto, s ktorým som zatiaľ toho veľa neodjazdil. Počas tréningu sa mi jazdilo dobre, avšak v prvej súťažnej jazde som predčasne skončil. Po šmyku ma vynieslo na obrubník a odnieslo si to ľavé koleso, keď som ulomil disk," povedal smutne R. Rusinko. Skupinu N nad 2000 cm3 vyhral Martin Koiš. Jeho otec Stanislav v triede A nad 2000 cm 3 na Forde bol najrýchlejší medzi plechovými autami, keď dosiahol výsledný čas z dvoch jázd 4:10,6 a v absolútnom poradí skončil na 6. mieste. V sobotu zvíťazil J. Krajči pred T. Jungom a V. Freedlom. Betliarčan Julo Konček skončil v prvej desiatke a vyhral v skupine H.
Slnečné počasie panovalo aj počas druhého súťažného dňa na Jankovom vŕšku, v ktorých pekný súboj zvádzal so silnejšími autami J. Bereš jr. keď bol najlepší v plechových autách, keď za sebou nechal nielen S Koiša, ale aj J. Končeka. Piate miesto v tréningu sa mu už nepodarilo obhájiť v samotnej súťaži, keď po I. jazde skončil na 9. mieste. V druhej mal problémy s motorom, keď od štartu až do cieľa šiel na tri valce. Po prvej súťažnej jazde sa medzi plechovými autami odvíjal dramatický súboj, keď trojicu jazdcov viedol Liedl, Koiš, J. Konček a za nimi bol už spomínaný J. Bereš. Po poradí v skupine I. plechových áut sa rozhodovalo v II. jazde, keď technika zradila J. Bereša a z víťazstva sa tak tešil Liedl pred Koišom a J. Končekom. V absolútnom hodnotení opäť dominoval na Formule Lola F 3000 Jaroslav Krajči, ktorý si už v sobotňajšom víťazstve zabezpečil titul Majstra Slovenska v absolútnom hodnotení pretekov automobilov do vrchu.
Výsledky - sobota: 1. J. Krajčí (AMK Senica/Lola F3000) 3:46,270, 2. T. Jung (LTJ Sport Line/Reynard 913) 3:51,440, 3. V. Friedl (Pro Racing/Dallara 393) 3:53,840, 4. P. Ruisl (Motorsport OMV Stuad/Lucchini P3-95M) 4:00,980, 5. R. Podolski (Poľ./Formula Eufra 391) 4:10,620, 6. S. Koiš (Ford Auto-Koiš/Ford Escort Cosworth) 4:11,400.
Nedeľa: 1. J. Krajčí (AMK Motorsport Senica/Lola F3000) 3:45,060, 2. V. Friedl (Pro Racing/Dallara 393) 3:51,660, 3. P. Ruisl (Motorsport OMV Stuad/Lucchini P3-95M) 3:56,460, 4. R. Podolski (Poľ./Formula Eufra 391) 4:04,180, 5. T. Wywial (Poľ./Alfa Romeo) 4:10,590, 6. V. Liedl st. (Autosport Team Presskam/Audi 80) 4:11,510, N skupina: 1. M. Koiš (Fordauto-Koiš/Ford Escort Cosworth) 4:17,840, A skupina: 1. S. Koiš (Fordauto-Koiš/Ford Escort Cosworth) 4:12,060.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.