telekomunikácie. Náš čitateľ zo svojho tarifikátora zistil, že ešte včera mu telekomunikácie účtovali volanie po starom. Podobnú skúsenosť má veľa ďalších zákazníkov. Nespokojný zákazník, ktorý nechce byť menovaný, firme vyčíta, že nedodržala inzerované sľuby a neposkytla mu novú službu: "Neprekvapilo by ma ani to, keby nebola vôbec."
Hovorkyňa telekomunikácií vysvetlila, že sekundová tarifikácia nabehne postupne a 97 percent zákazníkov bude mať takto účtované hovory do konca augusta. Ostatní majú staré ústredne a budú musieť čakať možno až do konca roka.
Na postupný nábeh sekundovej tarifikácie upozorňoval aj inzerát telekomunikácií, ale písmom niekoľkonásobne menším, akým bol napísaný hlavný slogan "Sekundy pre všetkých". Upozornenie bolo prehliadnuteľné aj v porovnaní s textom, ktorý hovoril o výhodách sekundovej tarifikácie od 1. augusta.
Reklamná agentúra, ktorá reklamu robila, považuje inzerciu za korektnú. Telekomunikácie sa k úplnosti informácií pre verejnosť priamo nevyjadrili.
Ľuďom, ktorí sa po prvom auguste mylne domnievali, že sekudnovú tarifikáciu si musia aktivovať sami, telekomunikácie odkázali, že sa aktivuje automaticky a po jej zavedení dostanú od firmy písomný oznam.
Autor: jj
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.