vymenil za bavoráka, na ktorom sa teraz vozí Mikuláš Dzurinda. Vidí sa už ako budúci premiér?
"Takáto úvaha je plne legitímna. Nepracujem predsa 16 hodín denne len tak pre nič za nič," povedal nám. Doterajší priebeh predvolebnej kampane, ktorej názov je okopírovaný z istej knihy Julesa Verna, sa mu zdá byť "mimoriadne úspešný", pričom sa pochválil, že Smer zrejme splní svoj plán na 100 percent a do volieb zorganizuje 800 mítingov.
Informácie Centra práv Rómov o tom, že na sobotňajšom mítingu v Sabinove vraj R. Fico používal slová nabádajúce k rasizmu, sám "obvinený" označil za klamstvo.
Predseda Smeru nevie, koľko zatiaľ minuli na predvolebnú kampaň, lebo presné čísla bude poznať až po voľbách. Môže vraj garantovať len to, že zákonom stanovenú hranicu 12 miliónov korún neprekročia. "Mojou úlohou je zabezpečovať len obsahovú náplň kampane. Keďže nemáme k dispozícii médiá ako napríklad ANO, rozhodli sme sa ísť inou cestou. Získali sme neuveriteľne lacné plochy za prenájom billboardov. Väčšinou ich máme tak za tretinu bežnej ceny od 1000-1500 Sk za mesiac," pochválil šikovnosť svojho marketingového oddelenia.
Autor: jsv
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.