80 miliónom. Unionistov a ľudovcov, ktorí šli do volieb spoločne, stála kampaň len o málo menej, do 75 miliónov korún. Najmenej minuli komunisti. Tí tvrdia, že ich voľby nestáli ani 30 miliónov korún.
Najdrahšou súčasťou kampane ČSSD boli podľa podpredsedu strany pre hospodárenie Karla Kobesa tzv. megaparty. Za 14 celodenných akcií, na ktorých okrem kandidátov vystupovali aj herci a speváci, ČSSD zaplatila 20 miliónov korún. Ďalších 20 miliónov dala strana za bilboardy a o niečo menej zaplatila za volebné inzeráty v tlači. ODS pôvodne plánovala, že za kampaň neminie viac než 60 miliónov. Rozpočet na voľby však zvyšovala kvôli kampani ČSSD na výsledných 82 miliónov. ODS stavila na Klausove telefonáty. Najatá firma vykrútila 260 000 telefónnych staníc a pustila Klausovu prosbu o voličský hlas, čo ODS stálo do päť miliónov korún.
Komunisti, ktorí sa pri voľbách spoliehajú na svojich verných voličov a nesnažia sa loviť nových, vynechali tohto roku nákladné bilboardy, za to si nechali vytlačiť takmer štyri milióny letákov. Podľa hovorkyne KSČM Věry Žežulkovej reklama v médiách stála asi jeden milión korún. Presadenie jedného poslanca stálo ČSSD viac než milión, ODS takmer jeden a pol milióna, Koalíciu (KDU-ČSL, US-DEU) stál jeden poslanec viac než dva milióny, a KSČM necelých 660 000 korún.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.