stretli, spočíva v tom, že cenovky pri jednotlivých výrobkoch nezodpovedajú realite. Skutočná cena, účtovaná v pokladni, je pri viacerých komoditách iná, čo je však ešte zaujímavejšie, vo väčšine prípadov vyššia, ako cena, uvedená pri výrobku.
"S manželom sme pri kontrole pokladničného bloku zistili, že zhruba zo štyridsiatich položiek bolo päť účtovaných nesprávne. Iná cena bola uvedená napríklad pri pohľadniciach, syre, či keksoch. Išlo síce len o niekoľkokorunové rozdiely, ktoré pri celom nákupe tvorili rozdiel asi 14 korún, zaráža ma však, prečo Billa zavádza zákazníkov a nevie si
s nesprávnymi cenovkami urobiť poriadok," povedala nám pani Zuzana, ktorá podľa vlastných slov nezažila podobnú skúsenosť v michalovskej Bille po prvý raz.
Ďalší šok zažila po príchode zodpovedného manažéra predajne. "Tváril sa, ako keby sa ho to netýkalo. Dokonca sa ani neopýtal, ktoré tovary majú zlú cenovku. S manželom sme boli jeho prístupom mimoriadne sklamaní," dodáva pani Zuzana.
Vedúci predaja spoločnosti Billa Slovensko Peter Ontko pre náš denník pripustil, že k problémom s nesprávnymi cenovkami občas prichádza, "v žiadnom prípade však nejde o úmysel". Podľa jeho slov však za nesprávne cenovky nesú z 95 percent zodpovednosť zamestnanci konkrétnej predajne. "Ceny sú aktualizované centrálne, pri konkrétnych akciách sa môže stať, že cena, uvedená pri výrobku nie je rovnaká ako cena v pokladni. Ide však o výnimky, keďže náš sortiment tvorí asi 10 tisíc druhov tovarov," skonštatoval P. Ontko.
K problému arogantného správania sa zamestnanca michalovskej Billy sa vyjadriť nevedel. "V prípade akéhokoľvek problému môžu zákazníci využiť schránky, ktoré máme na tento účel v každom supermarkete. Ak sa na nás písomne obrátia a uvedú svoje meno a adresu, konkrétny problém prešetríme a v prípade, že zistíme porušenie predpisov, vyvodíme z toho disciplinárne dôsledky," dodal P. Ontko.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.