21. septembra 2002, dorazila včera v rámci cesty po Slovensku na Zemplín.
Nestranícka kampaň sa snaží spojiť volebný rok s hudbou (rock) a zameriava sa na voličov pod 25 rokov, predovšetkým na vyše 300-tisíc prvovoličov. Súčasťou autobusu je mobilná internetová kaviareň so šiestimi PC terminálmi pripojenými na internet cez satelit firmy Vegacom. Záujem zadarmo "surfovať", bol včera v Michalovciach naozaj veľký. "Mobilizačná kampaň Rock volieb ´02 je zameraná predovšetkým na mladých ľudí do 25 rokov, no chodia k nám nielen mladí, ale aj starší. Najmladší návštevník mal asi sedem rokov, no boli tu aj štyridsiatnici," povedal nám regionálny koordinátor kampane Denis Schvarcz. Rock volieb nadväzuje na úspešnú kampaň z roku 1998, v rámci ktorej sa podarilo aktivizovať množstvo dobrovoľníkov a uskutočnili sa desiatky hudobných koncertov.
Kampaň Rock volieb ´02 pokračuje dnes vo Vranove nad Topľou a vo štvrtok 22. augusta autobus Rocku volieb '02 navštívi Trebišov, kde sa zapojí do Európskych dní, ktoré organizuje Informačné centrum pri Delegácii EÚ v SR.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.