použiť výlučne na marketingové výdavky spojené s uvedením nového MSN 8.0 na trh.
Redmondský gigant prezentoval svoj „strategický" zámer iba deň pred oficiálnym vydaním konkurenčného nástroja AOL 8.0. Je logické, že načasovanie zohrávalo v tomto prípade viac ako len náhodnú úlohu.
Microsoft si verí. Tvrdí, že svojich 300 miliónov dolárov investuje do marketingu na základe presvedčenia, že na svete jestvuje lepšia alternatíva internetových služieb. Vyhlásenie Yusufa Mehdiho, viceprezidenta pre MSN, však vyznelo, akoby doteraz solídna alternatíva vlastne neexistovala. Pre stručné pochopenie situácie: Podľa Microsoftu by sa terajších 35 miliónov užívateľov AOL malo zrejme zamyslieť, a po triezvom prehodnotení (a namasírovaní spomínanými 300 miliónmi USD) všetkých pre a proti sa jednoznačne postaviť k „lepšej" alternatíve vo forme MSN 8.0. Je zaujímavé, prečo by sa k takémuto kroku užívatelia AOL neodhodlali už prv - veď MSN tu rovnako ako AOL nie je len zopár týždňov. AOL vníma komentáre svojho rivala s patričným odstupom a nadhľadom. Evidentne si z výrokov Microsoftu veľkú hlavu nerobia. Hovorca AOL doslova uviedol: „Nie sme príliš znepokojení krokmi, ktoré náš konkurent podniká."
Microsoft zaplaví Spojené štáty svojou kampaňou už 24. októbra, pričom inzercia sa objaví tak v televízii, novinách, ako aj na internete. Pre úplnosť dodajme, že MSN v súčasnosti disponuje užívateľskou základňou 9 miliónov predplatiteľov a AOL približne 35-miliónovou.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.