automobilkami dohodli na predlžení zmluvy Concorde až do roku 2017! Spomínaná zmluva upravuje vzťahy medzi FIA, tímami F1, organizátormi pretekov a ďalšími zúčastnenými subjektami. Rozdeľovanie zisku z predaja TV práv sa stalo predmetom sporu a automobilky začali pripravovať nový šampionát GPWC od r. 2007. V prípade predlženia zmluvy Concorde by sa však ambícia nového šampionátu úplne rozplynula.
Potom čo vicemajster sveta z roku 1999, Ír Eddie Irvine, dostal v tíme Jaguar Racing kopačky, veľa nádejí na zotrvanie v kolotoči veľkých cien sa mu už nedáva. Jeho poslednou tlejúcou iskierkou je stále tím Eddie Jordana, v ktorom Irvine kariéru v F1 začínal. Obe strany sa však zatiaľ odmietajú vyjadriť a tak môžeme vychádzať iba z faktu, že Japonec Sato peniaze na zaplatenie kokpitu stále nenašiel a miesto je voľné.
Budúcnosť anglického tímu F1 Arrows je stále neistá. Po vynechaní niekoľkých veľkých cien v závere sezóny a odchode hlavného sponzora sa Arrows zmieta na pokraji krachu a zachrániť ho môže iba nový solventný vlastník. Naviac všetko treba stihnúť do zajtra, kedy sa končí termín odovzdania prihlášok na novú sezónu. Možným novým majiteľom by vraj mala byť nemecká spoločnosť Asset Trust & Partners.
Český pilot Tomáš Enge prišiel vďaka dopingovej afére o titul šampióna F3000 a pretože miesto v F1 nenašiel, v sezóne 2003 ho pravdepodobne uvidíme v jednej z amerických sérií CART alebo IRL. Na Engeho mieste v FIA F3000 by sa mal s najväčšou pravdepodobnosťou objaviť ďalší český talent, Jarek Janiš.
Autor: lukas
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.