CZ2. Ako povedal prezident firmy MMC Rolf Eckrodt, nový Colt predstavuje pre Misubishi nový smer v oblasti dizajnu i kvality. "Naše partnerstvo s koncernom DaimlerChrysler nám umožňuje dosiahnuť najvyššiu úroveň bezpečnosti a kvality", povedal Eckroth. Podvozková plošina typu Colt, vyvinutá v spolupráci s firmou DaimlerChrysler, bude aj základom niekoľkých kompaktných vozidiel pre európsky trh, ktoré sa budú vyrábať v holandskom závode NedCar a predávať pod značkami Mitsubishi a smart. Nový Colt má predné kolesá zavesené na vzperách McPherson, vzadu je dnes už v tejto triede štandardne používaná kľuková náprava. Na pohon vozidla sú k dispozícii dva motory s dvomi vačkovými hriadeľmi v hlave valcov - slabší 1,3-litrový motor má výkon 66 kW, 1,5-litrový vyvíja 72 kW. Zaujímavosťou interiéru je to, že predné sedadlá môžu byť - podľa želania zákazníka - priebežné (lavica) alebo samostatné. Zadné sedadlá môžu byť delené alebo nedelené a možno ich pozdĺžne posúvať v rozsahu 150 mm. Do sériového výstroja patria dva čelné nafukovacie vankúše, za príplatok možno vozidlo vystrojiť aj bočnými a okennými airbagmi.
Názov Colt má trochu symbolický význam, pretože takéto meno nieslo prvé osobné auto spoločnosti Mitsubishi, predstavené v roku 1962 (Colt 600). Do Európy prišiel prvý športový Colt v roku 1978. V Japonsku sa však názov Colt už niekoľko desaťročí nepoužíva, pretože vozidlá, predávané v Európe pod označením Colt, sa na domácom japonskom trhu predávajú pod názvom Mirage. Predpokladá sa, že európska verzia modelu Colt príde na trhy nášho kontinentu v roku 2004.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.