klasických okruhoch. Týmto by sa dynamicky sa rozvíjajúca sa séria jazdiaca sa doteraz iba na ovaloch zahodila svoj posledný ideál a poriadne by podkúrila konkurencii v CART a možno aj v F1.
Mika Salo sa po tejto sezóne rozišiel s tímom Toyota, no nie je vylúčené, že ho v kokpite F1 opäť uvidíme. O jeho skúsenosti prejavil tím Renault F1, ktorý Fínovi ponúkol zmluvu testovacieho pilota.
Tím Jordan stratil hlavného sponzora Deutsche Post a ťaží ho zložitá finančná situácia. Do kokpitu druhého pilota po bok Giancarla Fisichellu sa preto dostane najskôr ten, kto prinesie najväčší sponzorský balík. V hre sú Sato, Irvine a Bernoldi, ktorý má zo spomínaných šance najväčšie vďaka balíku spoločnosti Red Bull.
K dnešnému dňu poznáme zatiaľ štyri termíny predstavenia nových monopostov F1 na sezónu 2003. Ako prvá bude predstavovať Toyota 8. januára. Trinásteho januára nasleduje tím Jaguar a dvadsiateho Renault. Sauber ma promotion naplánované na deviateho februára 2003.
Pri prešetrovaní príčin úmrtia traťového komisára na GP Austrálie 2001 (trosky Villeneuvovho auta vleteli medzi divákov a koleso smrteľne zranilo komisára Beveridga) sa zistilo, že boli zanedbané niektoré okolnosti a zmenené zápisy o nehode. Správa bola podrobená vyšetrovaniu lekárskej komisie a tá rozhodla o začatí disciplinárneho konania voči niekoľkým zainteresovaným lekárom.
Autor: lukas
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.