Korzár logo Korzár

Ako voňajú muži

Ako má voňať správny chlap? Keby sme sa to opýtali žien pred polstoročím, povedali by: potom a tabakom. Dnes už tento názor neobstojí, veď chlapov v

prepotených košeliach a zamazaných od oleja bežne nestretávame na verejnosti, ak nie sú tam pracovne, ako inštalatéri a podobne. Sú muži, ktorí si potrpia na to, ako voňajú, sú takí, ktorým je jedno, že ich okolie prijíma s nevôľou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naši predkovia považovali za zženštilosť inú starostlivosť o svoj zovňajšok, okrem holenia, umývania, oleja na vlasy a kolínskej dvoch značiek, ktoré používali všetci holiči. Dnes si nikto nemyslí o mužoch, že sú zženštilí, keď sa starajú o svoj vzhľad. Dokonca aj pracovné postavenie ich núti vkusne a elegantne sa obliekať, udržovať sa v dobrej kondícii, chodiť na pedikúru, kozmetiku, ku kaderníčke. Používanie decentného parfumu tiež nie je žiadna hanba. Mnohí však nevedia, ký sa pre nich hodí.

SkryťVypnúť reklamu

Muži by si mali vybrať vôňu, aká im bude vyhovovať a zadovážiť si viac prípravkov v jednej vôni. Mali by voňať jednotne. Mal by to byť balzam (takmer bez vône, zároveň je nutné použiť aj toaletnú vodu) alebo aftershave, dezodorant, kolínska (ean de Cologne) toaletná voda (ean de toilette) alebo parfumovaná voda (ean de parfume), sprchový gél alebo telové mlieko. Parfum väčšina pánskych vôní nemá, v spojení s mužskou pokožkou je aj toaletná voda dosť výrazná.

Muži v súvislosti s kozmetikou sa delia na tri kategórie: Prvá používa iba mydlo a sú presvedčení, že ženu okúzli najviac ich prirodzená vôňa, druhá vôňu, ktorú dostanú od partnerky, tretia, to sú naozajstní fajnšmekri - vyznajú sa vo vôňach a vyberajú si ich sami. Je ich málo. Práve preto by mali ženy vedieť, ako vyberať vône pre svojich partnerov. Dôležité je okrem profesie muža vedieť, aké má koníčky, životný štýl, pretože pre každého sa nehodí každá vôňa. Rovnako ako u žien.

SkryťVypnúť reklamu

Pre otca rodiny, starostlivého a citlivého muža sa hodí decentná klasika. Pre nenápadného gentlemana, ktorý dáva prednosť kvalite a trvalým hodnotám, ktorý má veľa priateľov, lebo pôsobí pokojným a spoľahlivým dojmom sa hodí osvedčená klasika, vyvážená vôňa s tónmi santalového dreva a papradia, nevtieravé vône tabaku a kože.

Umelecky založený, nezávislý muž, bohém, vznášajúci sa niekde v oblakoch, ocení okrem vône aj dizajn fľaštičky. Pre neho sa hodia teplé korenisté vône neutrálneho typu.

Podnikateľ, ktorý stojí na čele veľkej firmy a vie, čo chce a ako to dosiahne, prísny, náladový, činorodý, spoločenský, vyžadujúci precíznosť a spoľahlivosť od podriadených, láskyplné pochopenie a všestrannú starostlivosť od partnerky, by mal mať elegantnú, skôr klasickú vôňu dreva a kože. Už z flakónu musia byť "cítiť" peniaze.

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  2. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  3. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  4. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  5. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  6. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  8. Na Marka oharka do jarka
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 50 172
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 975
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 8 816
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 437
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 057
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 948
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 792
  8. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 4 167
  1. Ivan Čáni: Rudo, prácu treba aj dokončiť a nie iba načať!
  2. Peter Franek: Čo chcú Ficovi voliči.
  3. Eva Chmelíková: Predsudky zabíjajú kultúru, iné kultúry ju obohacujú.
  4. Ján Karas: Rovnosť, ktorá sa ešte nenarodila: Neviditeľné korene spravodlivosti na Medzinárodný deň Rómov
  5. Rastislav Šenkirik: SMER - pohlavné preukazy
  6. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu
  7. Ivan Mlynár: Riaditeľ SHMÚ nezabezpečil počasie podľa predstáv Tarabu, tak dostal padáka, alebo, keď lži smrdia aj z displeja počítača.
  8. Anna Miľanová: Rozmáha sa nám tu štátny vandalizmus... Vždy je možné byť dobrý, myslím si...
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 99 551
  2. Rado Surovka: Raši dostal padáka 79 653
  3. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 484
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 808
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 121
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 773
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 098
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 744
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ivan Čáni: Rudo, prácu treba aj dokončiť a nie iba načať!
  2. Peter Franek: Čo chcú Ficovi voliči.
  3. Eva Chmelíková: Predsudky zabíjajú kultúru, iné kultúry ju obohacujú.
  4. Ján Karas: Rovnosť, ktorá sa ešte nenarodila: Neviditeľné korene spravodlivosti na Medzinárodný deň Rómov
  5. Rastislav Šenkirik: SMER - pohlavné preukazy
  6. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu
  7. Ivan Mlynár: Riaditeľ SHMÚ nezabezpečil počasie podľa predstáv Tarabu, tak dostal padáka, alebo, keď lži smrdia aj z displeja počítača.
  8. Anna Miľanová: Rozmáha sa nám tu štátny vandalizmus... Vždy je možné byť dobrý, myslím si...
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 99 551
  2. Rado Surovka: Raši dostal padáka 79 653
  3. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 484
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 808
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 121
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 773
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 098
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 744
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Tupou Ceruzou: Transakčná daň

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu