zariadenie. Villeneuve totiž tvrdil, že nerozumel príkazu a Button sa sťažoval, že to Kanaďan urobil naschvál a pripravil ho v pretekoch o lepšiu pozíciu.
Šéf tímu Minardi, Paul Stoddart zauvažoval nahlas, že v novej sezóny by už nechcel stavať vlastné podvozky, ale rád by ich kupoval od niektorého tímu. Vraj by malo ísť o tím Renault. Šéf zmieneného tímu, Flavio Briatore, sa však nechal počuť, že teraz je priskoro vravieť o tom, čo bude v budúcej sezóne, pretože tím sa musí najprv vysporiadať s problémami tohtoročnými. V preklade to však znamená, že túto možnosť nevylúčil.
Za najtalentovanejšieho pilota štartového poľa sa v radoch odborníkov nepovažuje Michael Schumacher, ale Talian Fisichella. Giancarlo však od svojho debutu v roku 1996 nedostal do rúk konkurencieschopný monopost a výsledkovo sa pohybuje medzi priemerom. S tridsiatkov na krku sa však Fisi rozhodol vymeniť manažéra (najal si Zanariniho, ktorý doteraz pracoval pre Irvine) a začína sa šepkať o jeho odchode z Jordanu k lepšej značke.
Po sklamaní zo záveru vlaňajšej sezóny sa Čech Tomáš Enge stále pokúša nájsť kokpit v monoposte významnej série, no a zdá sa, že sa mu to začína dariť. Už tento víkend (vo Phoenixe) bude totiž hosťom v tíme Panther Racing, ktorý jazdí IRL (Indy Racing League) a v stredu bude v tomto tíme aj testovať. Pre budúcnosť sa uvažuje o jeho prípadnom štarte, no zatiaľ má Tomáš isté iba miesto v tíme Prodrive v šampionáte FIA GT a ALMS.
Tím Ferrari pozastavil vývojové práce na novom modely F2003-GA, pretože oba prevádzkované podvozky rozbil Luca Badoer. Ten prvý sa stal obeťou februárovej havárie v Jereze a pred týždňom Badoer rozmlátil aj druhé auto počas testov vo Fiorano. Nasadenie nového modelu do GP San Marína (20.apríl) by to však ohroziť nemalo.
Medzi úvodnými pretekmi a podujatím v Sepangu poctivo testovali v tíme McLaren, kde sa ako testman objavil aj Pedro de la Rosa. Španiel však dostal pozvanie narýchlo a nemal pripravenú vlastnú sedačku. Príležitosť ale treba využiť a tak Pedro nepovedal nie a zaplatil za to ľahšími zraneniami chrbta, keď jazdil v sedačke Alexa Wurza.
Minulý víkend odštartovala v Sebringu úvodné preteky aj séria ALMS (American Le Mans Series). Zvíťazili síce dve posádky doteraz suverénnych špeciálov Audi R8 (Biela-Peter-Werner pred Johanssonom-Lehtom-Pirrom), no hneď za nimi skončili vozidlá Bentley (Herbert-Brabham-Blundell a Kristensen-Capello-Smith), ktoré vystrčili rožky v kvalifikácii, keď "audinám" nedali šancu a až odsun na koniec štartového poľa za neregulárne zadné difúzory ich pripravil o víťazstvo.
Autor: lukas
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.