Korzár logo Korzár

K CERO: Naša reklama hovorí pravdu

Nitra - Firma K CERO má vsúčasnosti na Slovensku 175 vlastných zamestnancov. Ďalší sňou úzko spolupracujú najmä vo výrobnej oblasti. Vsúčasnosti

prevádzkuje 34 vlastných maloobchodných predajní na Slovensku a deväť v Českej republike.

Na jej začiatku stál pred pätnástimi rokmi jediný živnostník, súčasný majiteľ ariaditeľ, Roman Cerulík. „Firmu som založil ako dvadsaťdvaročný pred nežnou revolúciou. Využil som prvú možnosť podnikať voblasti služieb. Bol som vyštudovaný krajčír apracoval som ako kožušník, čo bola vhodná kombinácia vzdelania apraxe. Prvú živnosť som mal na opravu kožušinových výrobkov." Súsmevom spomína na perličku, že ako slobodný musel za socializmu platiť 80-percentné dane.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Po revolúcii sa mu však takmer dvojročná podnikateľská skúsenosť zišla. Včase, keď sa trh iba formoval, mal oproti ostatným podnikateľom náskok. Prirodzeným vývojom začal výrobu rozširovať okožu, hoci bola pre Nitru, tak ako aj kožušina, netypická.

Firma sa postupne rozrastala. Keď už nebola kapacita výroby nižšia ako dopyt, prišiel čas na prvé akcie, ktoré boli pre ňu významné. Na začiatku ich propagovala najmä vregionálnych novinách arádiách. V predajni skoženými akožušinovými výrobkami sa vtedy nezatvorili dvere. Na rozličné zľavy sa ľudia jednoducho naučili.

„Výhodný nákup je u nás možný po celý rok azákazníci stým aj kalkulujú. Akcie sú rozdielne. Povedzme desať - dvadsať percentné zaradíme vtedy, keď si testujeme vzory do novej kolekcie, vyššie šesťdesiat - sedemdesiat percentné zasa pri výpredajoch „starých" modelov. Akcie považujeme za druh „darčeka" aľudia majú darčeky radi. Počas tohtoročného apríla ponúkame napríklad kvalitné kožené bundy za 1 900 korún. Samozrejme, vždy ide ovybrané modely. Sakciami sme kožené výrobky sprístupnili každému. Nejde nám očo najvyšší zisk, ale očo najvyšší obrat ikeď smalým ziskom z výrobku. Na trhu máme vsúčasnosti dominantné postavenie. Vyše 95 percent opýtaných respondentov v prieskume trhu považuje kvalitu vzhľadom k cene našich výrobkov za veľmi prijateľnú," konštatuje Roman Cerulík. „Napríklad v Taliansku sa kupujú kožené bundy na pol roka a nekladie sa taký dôraz na kvalitu. No na našom trhu to vzhľadom kekonomickej situácii obyvateľstva tak nie je. Pod vplyvom diktátu módy sa už skracuje dĺžka užívania výrobku na dva až štyri roky, čo považujem za primerané," odpovedá na otázku, čo pre neho znamená prijateľná kvalita.

SkryťVypnúť reklamu

Zákazník nájde v každej predajni K CERO viac ako 1300 kožených a kožušinových odevov zo 180 modelov. Od klasických až po najmódnejšie výstrelky. Do módy prichádza jednoduchší strih, kratšie dĺžky a pestrejšie farby. Veľmi aktuálne sú prírodné farby hnedá, béžová, zelená v matných melírových úpravách kože. Strih je doplnený novými módnymi prvkami ako výšivkami, gombíkmi, inými ozdobami.

Kožené výrobky považuje Roman Cerulík v našich podmienkach za dlhodobo módny materiál a nemyslí si, že by raz na našom trhu neboli žiadané. „Aspoň vtedy nie, keď cena textilných výrobkov bude takmer porovnateľná skoženými," upresnil riaditeľ slovenskej firmy, ktorá vyrába na Slovensku i vzahraničí.

K CERO zaujala v minulosti akciou bunda za korunu, ktorá bola podmienená kúpou iného výrobku. „Naša reklama hovorí pravdu," zdôraznil šéf firmy. „Bunda za korunu je samozrejme podmienená nákupom iného tovaru. V reklame má časové limity a nedajú sa vnej vždy dopovedať podrobnosti. Vždy však platí, že naše akcie sú výhodné, zaujímavé a kupujúci ich radi využívajú."

SkryťVypnúť reklamu

Firma v súčasnosti v reklame uprednostňuje reklamné médiá, propaguje sa v televízii, rozhlase, týždenníkoch, mesačníkoch, časopisoch a okrem toho na bilbordoch. Jej reklamnou filozofiou nie sú iba ľudia zo šoubiznisu. Pripravuje práve šot sneznámou tvárou, ktorá sa doň typovo hodí. Túto oblasť má pod palcom vlastné propagačné oddelenie. Vedenie firmy nepokladá v reklame reakciu konkurencie za dôležitú.

Jana BEŇOVÁ

Autor: zur

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 119
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 792
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 161
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 923
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 223
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 057
  7. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 048
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 030
  1. Tomas Hlavaty: Slovensko. Krajina budúcnosti.
  2. Elena Antalová: Prečo vzdávajú vďaky len Červenej armáde?
  3. Martin Fronk: Park svätej Anny: Tam, kde spí čas a duša ticho dýcha
  4. Soňa Kallová: Slovenská železničná spoločnosť zvýšila cestovné v Tatrách o 400%. Pri kúpe v pokladni o 500%.
  5. Viktor Pamula: Stojím za Viktorom Vinczem.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Adriana Kerestešová: Bol raz jeden bohatý človek, ktorý pred chudobou zatváral oči
  8. Jozef Varga: Poklony Fica diktátorom platíme z nášho spoločného...
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 795
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 891
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 619
  4. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 8 183
  5. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 679
  6. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 7 655
  7. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 162
  8. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 6 947
  1. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  2. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  3. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  4. Tupou Ceruzou: Pandemická
  5. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  6. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  7. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
  8. Tupou Ceruzou: Krížovka
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračné foto

Ministerstvo vnútra nechce ukázať ich výstupy.


38
Pápež Lev XIV. pred inauguračnou omšou.

Lev XIV. sľúbil, že vynaloží všetko úsilie.


21
Mestský úrad Čadca.

Najväčšieho dlžníka domáci asi nepoznajú.


2
Predseda Hlasu Matúš Šutaj Eštok.

Prečítajte alebo vypočujte si najdôležitejšie správy.


3
  1. Tomas Hlavaty: Slovensko. Krajina budúcnosti.
  2. Elena Antalová: Prečo vzdávajú vďaky len Červenej armáde?
  3. Martin Fronk: Park svätej Anny: Tam, kde spí čas a duša ticho dýcha
  4. Soňa Kallová: Slovenská železničná spoločnosť zvýšila cestovné v Tatrách o 400%. Pri kúpe v pokladni o 500%.
  5. Viktor Pamula: Stojím za Viktorom Vinczem.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Adriana Kerestešová: Bol raz jeden bohatý človek, ktorý pred chudobou zatváral oči
  8. Jozef Varga: Poklony Fica diktátorom platíme z nášho spoločného...
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 795
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 891
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 619
  4. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 8 183
  5. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 679
  6. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 7 655
  7. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 162
  8. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 6 947
  1. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  2. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  3. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  4. Tupou Ceruzou: Pandemická
  5. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  6. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  7. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
  8. Tupou Ceruzou: Krížovka

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu