automobilov do vrchu v nemeckom Trieri. Nemecké preteky očakával nielen samotný tím s veľkým napätím, veď napokon mali byť istou rehabilitáciou za nevydarené vystúpenie v českom Šternberku. Manažér tímu Miloš Ozimý - rovnako ako netajil sklamanie po návrate z Ecce homo - pred cestou do Nemecka neskrýval ani ciele: "Ideme jednoznačne zvíťaziť. Jazdec i technika na to majú..." V Trieri čakala pretekárov 3 718 m dlhá a veľmi technická trať. Nádeje tímu vzrástli po technickom preberaní, pretože doteraz vedúci jazdec priebežného poradia skupiny N v ME, Monačan Bedini, avizoval svoju neúčasť kvôli zlomenine kľúčnej kosti.
Už sobotňajšie tréningy naznačili, že boj o prvenstvo sa odohrá medzi dvojicou Rainer Krug a Peter Jureňa, pričom jazdec Matadoru mal na tieto preteky pripravenú novú sadu pneumatík. Sobotňajšie tréningy vyhral najrýchlejším časom, i keď búrka ho prinútila nenastúpiť do tretej, nepovinnej jazdy. Keď sa nečas spojený s krupobitím prehnal, otriasla depom tragická správa: jeden z mohutných bleskov zasiahol na trati siedmich usporiadateľov a tréning bol zrušený.
Nedeľňajšie ráno prekvapilo slnečným počasím a po opakovanom treťom tréningu odštartovala prvá z troch jázd. Už tá ukázala, že predpokladaný súboj medzi Jureňom a Krugom bude veľmi tesný, veď v spomínanej prvej jazde delilo P. Jureňu od R. Kruga len 0,022 s. Druhá jazda vyznela priaznivejšie pre súpera a v tretej išli obaja na istotu.
Príjemným prekvapením skupiny A bolo víťazstvo mladého Martina Koiša, ktorý zvíťazil pred českým pretekárom R. Šenkýřom. V Európskom pohári Formúl odpadol, žiaľ, v druhej jazde slovenský reprezentant Jaro Krajčí. Absolútne zvíťazil L. Szás.
Celkové poradie v skupine N: 1. Reiner Krug (D/BMW M 3) 6:01:003, 2. Peter Jureňa (SK/MITSUBISHI LANCER) 6:02:551, 3. Roland Wanek (D/BMW M 3) 6:03:581. Priebežné poradie ME skupina N po piatich pretekoch.: 1. Krug 62 bodov, 2. Bediny 60, 3. Jureňa 52.
Autor: ena
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.