sa totiž prehupol do svojej druhej polovice a poniektorým šéfom zrejme dochádza trpezlivosť s výkonmi svojich pretekárov. V súvislosti s možným náhradníkom za pilota, ktorý nenaplnil očakávania vedenia svojho tímu sa preto vo Francúzsku začalo pretriasať aj meno mladého Čecha. "Dostali sme zaujímavú ponuku, no zatiaľ nemôžem prezradiť meno tímu," povedal pred novinármi Antonín Charouz, spolumajiteľ tímu F3000 Superfund I.S.R. Charouz a manažér Tomáša Engeho a Jarka Janiša. "Na základe udalostí nasledujúcich dní si však verejnosť bude môcť sama urobiť obrázok toho, o ktorý tím sa jedná. Musím priznať, že mám za sebou bezsennú noc. Neustále som premýšľal o všetkých pre a proti. Samozrejme, že sme to preberali aj s Jarkom. Nakoniec sme sa rozhodli pokračovať v pôvodnom pláne, ktorým je dokončenie tohtoročnej sezóny v F3000 a potom spolupráca s týmom Jordan-Ford. Verím, že sa naše rozhodnutie ukáže z dlhodobého hľadiska ako správne. Jedným z aspektov bolo aj to, že Jarek by nemal veľa príležitostí zoznámiť sa z autom, pretože po tomto týždni začne šesťtýždňový zákaz testov a tak by odjazdil tri preteky bez možnosti vyskúšať si auto. Opäť sa však ukázalo, že Jarek svojimi výkonmi v šampionáte F3000 šéfov tímov F1 zaujal a v budúcnosti má dobré vyhliadky dostať sa do majstrovstiev sveta formuly jeden."
Krátko potom, ako Charouz priznal ponuku z formuly jeden, presiakla na povrch informácia, že tím Jaguar Racing angažoval Angličana Anthony Davidsona, aby cestoval na preteky ako tretí - náhradný pilot v prípade, že bude potrebné zaskočiť za Pizzoniu, či Webbera. Davidson, ktorý debutoval vlani na Hungaroringu, kde nahradil Yoonga (aj v Spa) je však súčasne už testmanom tímu BAR Honda. "Je to gentlemanská dohoda, ktorá vzájomne obe možnosti nevylučuje," vysvetľoval Davidson. Ale vráťme sa k Janišovi. Udalosť z tímu Jaguar nám napovedala odkiaľ mohla vzísť ponuka pre Čecha. Vraj je to však nesprávna dedukcia a na tajničku si máme počkať ešte niekoľko dní. Čo myslíte vy? Bude to Jaguar, alebo to bude Jordan, BAR, Minardi, či Toyota?
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.