speváci sa však netrhli len po hudobnej stránke, ale zapojili sa aj do predaja symbolu tejto akcie, v ktorom sa doslova predbiehali veľvyslankyne kampane Alena Heribanová, Henrieta Mičkovicová, Ada Straková, Nora Beňačková, Beáta Dubasová a Karin Habšudová.
Hneď dva razy napríklad "siahol do vrecka" Robo Opatovský. Nevedel sa totiž rozhodnúť, od ktorej z prítomných dám si známeho "plyšáka" zadováži. "Nakúpil som teda aj od Karin Habšudovej i Henriety Mičkovicovej. Všetky dámy však boli šarmantné a chcel som podporiť správnu vec," dodal spevák s tým, že zatiaľ netuší, komu medvedíkov daruje. Ešte pred svojím vystúpením nakúpil aj spevák Karol Cinno. Podobne ako ďalší umelci tak podporil kampaň nielen koncertom. Počas štvorhodinovej akcie sa na boj proti rakovine prsníka vyzbieralo okolo 53-tisíc korún. Známe tváre kampane pri ponúkaní plyšákov prekonali svoje očakávania. Každá z nich si totiž vopred odhadom stanovila počet, ktorý sa jej podarí predať, no všetky túto hranicu zdolali niekoľkonásobne. Najúspešnejšou "bojovníčkou", ktorá predala najviac plyšákov, sa pritom stala herečka Henrieta Mičkovicová.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.