Jaguar S má teraz ešte dynamickejší a "atletickejší" vzhľad. Kapota pozmeneného tvaru je teraz zhotovená z hliníka, čo prispelo k lepšiemu rozloženiu hmotnosti na obe nápravy. Typická predná mriežka bola tiež modifikovaná a je postavená strmšie ako doteraz. Nový tvar majú aj oba nárazníky a zadné svetlá sú posadené vyššie ako v doterajšom modeli. Úpravy vyladenia podvozku prispeli k lepším jazdným vlastnostiam. Pre rad S je teraz k dispozícii väčší výber farieb karosérie a širší sortiment výstroja. Modely Sport a R majú v interiéri hliníkové ozdobné prvky doteraz mali všetky verzie typu S len drevené dekoračné prvky. Všetky modely radu S sú teraz sériovo vystrojené posilňovačom riadenia Servotronic, antiblokovacím a protipreklzovým systémom, systémom podpory núdzového brzdenia a dynamickým stabilizačným systémom. Na želanie sa dodáva športovo vyladený podvozok a 18-palcové ráfiky z ľahkých zliatin. Do sériového výstroja patrí aj elektronicky ovládaná parkovacia brzda. Športový model R je štandardne vystrojený elektronicky riadenými tlmičmi s variabilnou tuhosťou (ostatné modely môžu byť takýmito tlmičmi vystrojené za príplatok). Nezmenený ostal sortiment pohonných jednotiek, do ktorého patria 2,5-litrové a trojlitrové vidlicové šesťvalce a 4,2-litrový vidlicový osemvalec. Najvýkonnejším motorom je prepĺňaná verzia osemvalca, ktorá vyvíja maximálny výkon 294 kW. V lete tohto roka by mal byť sortiment motorov rozšírený o nový 2,7-litrový vznetový vidlicový šesťvalec, prepĺňaný dvomi turbodúchadlami.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.