sekúnd. Problémy mali mclareny a o drámu sa postarali havárie Francúza Panisa a Brazílčana Massu. Obaja pretekári sa podrobili vyšetreniam v nemocnici, no našťastie sa obišli bez vážnych zranení.
Potom ako na prelome mesiacov Michael Schumacher na novom monoposte F2004 viacnásobne prekonal rekord domácej trate vo Fiorano a nový čas stanovil 55,999 sa konečne prvej jazdy s novým autom dočkal aj Brazílčan Rubens Barrichello. Ten od siedmeho do deviateho februára krúžil v Mugello, kde tiež posúval rekord. Štafetový kolík od neho potom v utorok (10.2.) prevzal opäť Schumacher, ktorý pokračuje v testoch znova vo Fiorano.
Zostaňme ešte pri tíme Ferrari. Štvrtého februára totiž vedenie italského tímu podpísalo v Norimbergu trojročnú zmluvu s dánskym výrobcom stavebníc, firmou LEGO. Podľa nej sme Lego na svojich produktoch použiť značku Ferrari a pripraví na trh stavebnicu monopostu F1 podľa vzoru červeného bolidu. Pri podpise bol prezentovaný aj model v skutočnej velikosti na ktorého stavbu sa použilo 146 tisíc kociek lega. Pneumatiky však zostali originálne.
Podľa posledných správ je najhorúcejším kandidátom na posledný voľný kokpit v monoposte F1 pre túto sezónu Talian Giorgio Pantano. Nahlas sa v súvislosti s Jordanom vravelo síce o Verstappenovi, Firmanovi i McNishovi, no zdá sa, že najviac peňazí prinesie práve Pantano. Na Taliana si možno spomeniete v súvislosti s Engeho aférou v F3000 v sezóne 2002. V posledných pretekoch na Monze totiž Pantanov tím podal protest na všetkých ktorí v cieli skončili pred ním, aby si uchoval nádej na titul. Odobratím Engeho bodov za Maďarsko sa potom Giorgio posunul na konečné druhé miesto. Okrem testov monopostov F1 tímov Benetton a Williams je práve toto Talianov najväčší úspech.
Autor: lukas
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.