dávnejšie vedie (57 NK), tak v kategória pole position je poslednou zo sledovaných kategórií (ak nerátame počet štartov), ktorú Nemec ešte neokupuje. Melbournská pole však už nesie poradové číslo 56 a rekord Ayrtona Sennu (65 PP) môže padnúť už v tomto roku.
V Austrálii sa Ferrari radovalo už po šiestykrát (piatykrát za posledných šesť rokov). Viacej víťazstiev v dvadsaťročnej histórii GP Austrálie má iba Mclaren osem. Williams zvíťazil u protinožcov päťkrát a Benetton raz.
Štvrtého a piateho marca prebehli na Monze oficiálne testovacie dni pre kategórie GT a ETCC. Najlepší čas medzi GT-čkami zajazdil Uwe Alzen na vozidle SaleenS7-R. Gollin s Cappellarim na Ferrari 550 Maranello natočili iba tretí najlepší čas. Najrýchlejší Lister Toma Coronela bol štvrtý. Favorizované BMW v kategórii ETCC priviezlo na Monzu nový model a Jorg Muller s ním ako jediný zajazdil medzi ETCC-čkami čas pod dve minúty.
Manažér Austrálčana Marka Webbera, Flavio Briatore, sa v Melbourne nechal počuť, že jeho zverenca pravdepodobne už v budúcej sezóne uvidíme v jednom zo špičkových tímov! Potom, čo Montoya odchádza k tímu McLaren a Ralf Schumacher sa nedohodol na novej zmluve by budúce pôsobisko súčasného pilota tímu Jaguar nemuselo byť až takou veľkou záhadou. Celkom reálna zostava v budúcom roku môže preto vyzerať aj takto: BMW Williams Webber, Button, Renault Alonso, R. Schumacher, McLaren Montoya, Räikkonen.
Boss F1, Bernard Ecclestone, sa už verejne vyjadril, že nové pravidlá kvalifikácie nie sú šťastné a bude sa usilovať o ich zmenu. Súčasná prvá sobotňajšia kvalifikácia je prakticky zbytočná a zvažujú sa možnosti novej formy kvalifikácie. Rozhodnúť však musí športová komisia FIA. Ak sa tímy a FAI dohodnú, tak ku zmene by tentoraz mohlo dôjsť prekvapivo rýchlo a už v Sepangu by sme spoznali nový model.
Autor: lukas
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.